Hoi! Onze Fay groeit als kool en we hebben veel gedragen, maar leuke, kleertjes waar ze niet meer in past. Ik weet dat sommige mama's met weinig rond moeten komen en zou graag de dingen die maar nog mooi zijn willen doorgeven. Het gaat niet om eindeloze zakken met kleertjes, maar zo nu en dan een pakketje om de kledingkast aan te vullen. Ik woon in Amersfoort. Ik kan het in Amersfoort gratis brengen, anders moet het met de post of jemag het natuurlijk ook komen halen. We hebben vooral hema, ducky beau, noppies, cakewalk, dpam enzo, vanaf maatje 50. Fay (meisje) gaat zo langzamerhand naar maatje 72. Ze is in november geboren. Dus maat 50 is vooral winters. Voel je trouwens niet verlegen om te reageren, ik heb onwijs veel respect voor de mama's die het om wat voor reden dan ook met minder moeten doen. Stuur me een priveberichtje als je liever niet publiekelijk reageert . Liefs, zilvervosje
Wauw, wat ontzettend lief van je!!!! Ik hoop dat je hier wat mama´s heel gelukkig mee kunt maken! Liefs!
Wat lief! Hopelijk volgen er meer mensen met leuke give-away acties. Dat maakt de wereld een stuk vriendelijker!
Tenzij er meer lezers zijn die ook iets dergelijks willen doen... dan kunnen jullie gewoon doorschrijven, natuurlijk!