Voor de liefhebbers die tijd over hebben;hou je fraudeur/scammer voor de gek 419 Eater - The largest scambaiting community on the planet!
Volgens mij is het de bedoeling dat ze op die site oplichters aan het lijntje houden zodat ze andere mensen niet op kunnen lichten. Er staan zelfs foto's op de site van eventuele oplichters maar moet zeggen vind het ook een beetje een vage site hoor.
OH Dat was niet de bedoeling hoor!! maar je krijgt toch wel eens van die fake mailtjes? waarin mensen je proberen te beduvelen? bankrekening nummer of telefoonnummer proberen te achterhalen.. bankgegevens etc.. nu is het de bedoeling dat iedereen die weet dat het nep is JUIST met ze in zee gaat (weliswaar zonder je echte gegevens te geven) maar door deze mensen aan het lijntje te houden, en door dat massaal met zn allen te doen. worden er minder mensen (die niet zien dat het nep is) echt de dupe van deze praktijken snappie hem een beetje? ik zit hier met 2 blerende kids dus kan me niet concentreren hahaha
Hahaha, dat heb ik een half jaar geleden ook gedaan. Heb geregeerd op zo'n mailtje, in gebrekkig Engels Viel me op dat hij iedere keer dat hij mailde, vanuit een ander e-mail adres stuurde. Ik heb tussen neus en lippen door gevraagd waarom dat was. Hij kwam met flauwe excuses. Uiteindelijk stuurde hij me een kopie van zijn ID bewijs. Je kon gewoon zien dat de naam gephotoshopt was! Dat heb ik hem gezegd en niks meer van hem gehoord Heb hem toch 2 weken aan het lijntje gehouden.