heeft er mischien iemand een foto van klossen? ik denk namelijk dat er helemaal geen klossen onder mijn bed kunnen dus ik ben ook erg benieuwd hoe ze eruit zien
he ontzettens bedankt dit zocht ik nou ik weet nu ook zeker dat het niet gaat bij ons bed. dus lege bierkratten bewaren en die er maar onder zetten!
je hoeft de klossen niet perse onder de poten van het bed te zetten, hoor. Je kan ze ook onder de dwarsbalken zetten, waar de bodem op steunt (bijv. 6 klossen verdelen).
wij hebben een hele ombouw om het bed. (aan de onderkant helemaal dicht) Moet maar even kijken hoe we dat gaan oplossen.... Moet je klossen hebben? ook als je in het ziekenhuis wilt bevallen ?
ja volgens mij altijd klossen voor de kraamtijd erna! maar ik heb idd ook een ombouw en ik geloof nooit dat ik daar dan klossen onder kan zetten
Nou voor mij is het dus nog lang niet zo ver, moet eerst nog maar eens zien zwanger te worden. Maar ik bedacht me ook dat dat bij ons niet zou kunnen, wij hebben namelijk een waterbed. Zijn er meer die dit zijn tegengekomen? En hoe hebben jullie dat opgelost? groetjes Hartje1
yep, wij hebben een waterbed. Ik zal tidelijk een extra bed in de woonkamer moeten zetten... Ik heb ook eens ergens gelezen van iemand met een waterbed dat ze er planken en een matras overheen hadden gelegd. en iemand die had er een hoge ombouw omheen getimmerd. Maar dat lijkt me nog allemaal veel onhandiger.
Bij ons is het zo dat we een nieuw bed willen kopen,dat is ook wel weer een keertje nodig. Maar wij willen een boxspring en die is 77 cm hoog en om daar nu klossen onder te gaan doen dat gaat niet. Maar is het bed hoog genoeg denken julie of moet er als nog een verhoging op? Doei Teddy.
staat als t goed is in de richtlijnen van de kraamzorg. Ik dacht tussen de 70 en 90 hoog, maar weet t niet meer zeker!
Ik meende dat je bed 70 cm moest zijn. En bevallen op een waterbed meende ik dat dat niet mocht. Dus dan moet je een bed lenen van de thuiszorg. En hoef je dus ook geen klossen.
LOL ons bed staat vastgetimmerd tegen de muur dit vanwege het kraken HAHA. En ook wij krijgen deze dus absoluut niet op klossen denk ik hoor. zit een hele ombouw met nachtkastjes bij. LIEK.
weet er misschien iemand of er ook rubber onder de klossen zit? ik moet namelijk mijn bed in de woonkamer zetten ivm geen water boven maar ik heb laminaat het lijkt met gevaarlijk als er geen antislip onder zit