meide die aan het afwachten zijn tot ze een zwangerschapstest kunnen doen. deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lovieyou, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hee meide,

Deel 1 was een prettig forum waar iedereen haar verhaal kwijt kon over alles en nog wat.. Dus daarom wilde ik graag een deel 2 openen.

Worden jullie ook zo gek van t wachten? Het duurt gewoon ZO lang voor je een testje kunt doen..
    ;)

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Ja ik kan de 14e een testje doen! Duurt zoooo lang nog.
    Voel niks want ben net een week heel ziek geweest, voel me vandaag weer wat beter (ietsjes).
    Hoop zo dat het raak is. Ik heb ook cyclus van 36 dagen dus het s elke maand gewoon zo lang wachten!

Ga wel proberen de 14e pas te testen, ook leuke dag om me man er als het raak mag zijn mee te verassen.

Wanneer mag jij testen?

3. lady1987

lady1987 Actief lid

Feb 3, 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii
    ik mag volgende week vrijdag testen maar duurt zoo lang kan niet wachten....

xx

4. lovieyou

Toevallig! Ik kan ook de 14e teste. Ik ben zooo benieuwd. Hebben jullie al klachtjes?

5. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hier ook ik kan tussen de 12e en de 14e testen!! maar ga zondag testen.
    Vanmorgen ook al getest, en ontzettend vaag streepje wat eigenlijk geen naam mag hebben!!

6. lovieyou

Haha rensje een streepje is een streepje.. Alvast een sprankeltje hoop?

7. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    @lovieyou, nou probeer me te beschermen zeg maar hahah... omdat de controlestreep ook heel licht is. En ik heb getest met de predictor vroege test! Nou als je daar op gegoogled word je niet vrolijk... blijkbaar veel positieve testen die achteraf niet positief waren.
    Dus ga me inhouden haha en pas zondag testen. Maar goed ik keek net nog een xtje en dan krijg ik wel een beetje een kriebel!!!
    we zullen zien, als het niet zo is is het ook nog niet erg... wil het wel graag hoor maar het is nog maar onze eerste ronde en ik ben er van overtuigd dat het echt wel een xtje komt!!!!

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik zit ook op t wachtbankje. Ik kan de 14e testen maar ga t weekend een gokje wagen.

9. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi..

Wil ook mee doen.. Ik heb zo'n sterk vermoede dat het hier ook raak is. Ik heb mijn innesteling gisteren gevoeld (net als bij andere zw) Ik kan 14/ 15 testen. Mijn nod is op 17e, maar ik heb altijd vroeg getest...;) Ben echt zo super benieuwd....:)

10. moeder2930

moeder2930 Nieuw lid

Jan 9, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier ook de 14e testen.
    Wat kan wachten toch vervelend zijn.
    Wat zou het toch mooi zijn als we allemaal op valentijntjes positief testen
    Ik heb vanaf vandaag dat ik misselijk ben.
    Ik hou jullie op de hoogte.

11. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, mag ik ook gezellig met jullie mee kletsen en mee testen?
    Officieel mag ik de 16de pas testen van de arts (precies 2 wkn na terug plaatsing van mijn twee emmy's)
    Maar ook wij gaan de 14de voor een knal test :)
    Ik heb vanmorgen een testje gedaan, alleen is hij op de foto niet heel erg duidelijk helaas, terwijl er wel duidelijk een tweede streep zichtbaar is... Maar goed t blijft nog even spannend...
    Ik zal even kijken of k de link kan kopieeren met mn ipad...

Succes allemaal met wachten, en hopelijk komen er vele mooie positieve testen voorbij :)

12. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Meiden, ik kan de link helaas niet gekopieerd krijgen met de ipad en op mn mobiel helaas ook niet... Man lief zit op de laptop dus daar kan ik ook niet bij...
    Voor wie nieuwsgierig is, of graag haar mening hier zou willen geven: de foto staat in mijn album...
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden...

Liefs

13. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    wachten duurt zo lang he! Mijn nod is pas de 21e/22e. Maar ga volgend weekend een testje wagen denk ik. DIt weekend gaan we ff lekker weg, hopelijk ff mijn hoofd leegmaken en weer opladen voor de komende week. Afgelopen woensdag mijn ei gehad, en echt zoveel last gehad. Dat heb ik echt in jaren niet meer gehad. Maar het zal mijn lijf wel zijn die mij voor de gek houdt ;) Succes allemaal!

14. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoihoi,

heb mn nod op de 21e dus ben ook aan het wachten!
    ei is vermoedelijk dinsdag geweest, ook veel last gehad dit keer en zelfs een eisprongbloeding!

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Biancs heel veel plezier dit weekend! Hopelijk doet het je goed! Even alle gedachten aan de kant, even nergens aan denken, alleen genieten!

Denise ook heerlijk op t wachtbankje... Hopelijk vliegen de dagen voorbij meis....

16. moeder2930

moeder2930 Nieuw lid

Jan 9, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Biancaelisabeth net naar je test gaan kijken maar ik zie ook 2 strepen.
    Geweldig meid zou zondag nog een test doen dan is de hcg hormoon hoger.

Hier wordt de misselijkheid steeds erger maar wacht tot de 14e met testen.
    Bij mijn eerste zwangerschap gaf het ook pas echt op de dag van nod aan.

17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Ik voel nog niks maar dat was bij mn vorige zwangerschap ook, dus hoop dat het positief is. Ben wel een beetje ongerust omdat ik als het goed is tijdens de innesteling (als het raak is dan he) een kuur antibiotica had, hoop niet dat dat nadelige invloed kan hebben?!?

Wat leuk veel die ook rond de 14e kunnen testen! Ik ga proberen niet eerder te testen en ga dan dus ook pas maandag een test kopen!

18. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik ben met mn zoontje bij de ha geweest vanmorge. En ze vroeg hoe t met mij was na mn mk. Dus verteld over mn spannende dagen. Nou heeft ze me een bloedtest aangeboden. Ik zit nu te wachten op de uitslag.

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,084
    0
    36
    Dat is aardig van je huisarts! Top! Spannend hoor!

Ik heb pas mijn NOD op 20-2... Maar wat is het nu al spannend!

Succes allemaal!

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Helaas. Hcg onder de 1. Ow wat is dit moeilijk. Na een mk niet zwanger de eerste ronde.

Share This Page