Bungalow met pasen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annie24, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wie o wie weet nog ergens een bungalow te huur op een vakantiepark voor een redelijke prijs in het paasweekend? Of verveelt zich en heeft zin om mee te zoeken? Ik ben al vanaf vanmorgen 10 uur aan het zoeken, maar het enige wat ik tegen kom zijn vakantieparken waarbij we van vrijdag tm maandag minimaal 250-300 euro kwijt zijn met z'n drietjes ;) Vind dat een beetje teveel van het goede voor 2 hele dagen en 2 dagen met aankomst en vertrek ;)

De enige pré is dat er een binnenzwembad is met verwarmd kinder/babybadje aangezien we dan voor het eerst willen gaan 'zwemmen' met ons ventje. Verder zijn we niet moeilijk ;):D

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    misschien even bij bungalows.nl kijken daar is het niet superduur als ik het zo zie

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dat lijkt maar zo ;) Pas als je écht gaat boeken zie je wat er verder nog bijkomt aan reserveringskosten, schoonmaakkosten e.d. ;)

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    je kan ook even bij hogenboom kijken. ik kreeg net een actiemail binnen dat ze hoge kortingen geven.

echter denk ik wel dat je minimaal zo aan de 200 euro komt hoor voor dit soort weekenden

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    heb je al gekeken op www.vakantieveilingen.nl ?

kan je ook goedkoop bieden op weekendjes weg!
    tenminste, goedkoper dan 200 euro ;)

Deel Deze Pagina