Wie o wie weet nog ergens een bungalow te huur op een vakantiepark voor een redelijke prijs in het paasweekend? Of verveelt zich en heeft zin om mee te zoeken? Ik ben al vanaf vanmorgen 10 uur aan het zoeken, maar het enige wat ik tegen kom zijn vakantieparken waarbij we van vrijdag tm maandag minimaal 250-300 euro kwijt zijn met z'n drietjes Vind dat een beetje teveel van het goede voor 2 hele dagen en 2 dagen met aankomst en vertrek De enige pré is dat er een binnenzwembad is met verwarmd kinder/babybadje aangezien we dan voor het eerst willen gaan 'zwemmen' met ons ventje. Verder zijn we niet moeilijk
Dat lijkt maar zo Pas als je écht gaat boeken zie je wat er verder nog bijkomt aan reserveringskosten, schoonmaakkosten e.d.
je kan ook even bij hogenboom kijken. ik kreeg net een actiemail binnen dat ze hoge kortingen geven. echter denk ik wel dat je minimaal zo aan de 200 euro komt hoor voor dit soort weekenden
heb je al gekeken op www.vakantieveilingen.nl ? kan je ook goedkoop bieden op weekendjes weg! tenminste, goedkoper dan 200 euro