Weten jullie al wanneer jullie willen stoppen met bv?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vollutto, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Meiden succes hier verder!

    Ik ga niet meer mee schrijven op dit topic, is beter voor mijn gemoedstoestand.

    Jammer dat ik hier niet oprecht kan zeggen wat ik denk, zonder dat mensen zich aangevallen voelen en de mening van een ander niet kunnen respecteren ookal druist die tegen je eigen in.

    Voor heel veel geldt dit niet, maar voel je aangesproken of niet...
     
  2. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik ben dan een zo geheete Partime mama hahaha
    1 dag gaat ze naar oma waar ze samen met haar nichtje een dora kamer heeft
    Ook is er speelgoed volop dus ze is er echt welkom.
    2 dagen zit ze op het kdv waar ik werk dus heeft ze een troost slokje nodig is mama in de buurt en toen ze nog echt gevoed moest worden ook ideaal elke 2 uur kwam mama of ze werd gebracht
    En nu zit ik vaak in me pauze bij haar .
    3 dagen werken vind ik zat.
    Maar dit is erg off

    Vanmorgen heeft Zoey een record drinken op 1 jarige leeftijd verbroken normaal 1 borst paar slokjes nu 2 borsten en echt bijna 10 min per borst
    Dus ipv minder word het miss wel meer hahaha
     
  3. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Huh?:(
     
  4. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    niks van aantrekken en gewoon weer verder kletsen zonder haar
     
  5. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    In onze vriendenkring doen we de verjaardagen op zaterdag- of zondagmiddag, kids erbij, gezellig. En door de week doen we ook dingen apart zoals sporten of naar een vriend/vriendin, maar dat is dan als zoon al op bed ligt.
    En ik ga op zaterdag of zondagochtend meestal al heel vroeg met de honden naar het strand of bos, dat vind ik echt superlekker om te doen!:)
     
  6. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ze zijn nu dicht omdat het vakantie is.;)

    Hier was geen wachtlijst. En we zijn wezen kijken. Toen zoonlief meteen ging spelen en niet meer weg wou, wist ik dat het goed zat.
     
  7. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja, vakantie! Hahaha vergeten....

    Al mijn vriendinnen zijn nog jonge meiden, studerend, thuiswonend... dus die houden geen rekening met kids. ;) Is niet erg. Ik ga idd altijd pas weg als dochter slaapt. Ik rijd een paar x per week paard op t paard van een vriendin, dan vertrek ik ook pas als ze lekker in bed ligt, papa blijft dan thuis.
     
  8. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zogelukkig: je zei dat je nog 4 keer per dag voedt, voedt je dan ook in het openbaar nog? Dat zou ik echt heel moeilijk vinden na een jaar, omdat ik dan bang zou zijn dat ik van die absurde, bekrompen opmerkingen over me heen zou krijgen... of dat iedereen naar me zou kijken ofzo...
     
  9. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaat Danique naar een gastouder als ik aan het werk ben. 't Weekend is papa dan wel thuis. Wij werken beide onregelmatig, papa in 3 ploegen waardoor ik 's avonds of 's nachts ook regelmatig alleen ben. En als hij avonddienst heeft en ik ben aan het werk, dan zien we elkaar soms een aantal dagen niet. Behalve op bed, maar ik slaap al als hij op bed komt en als ik eraf ga, slaapt hij. Danique slaapt hier 's avonds nooit zo vroeg en komt 's avonds laat nog een keer voor een voeding.
    Wij hebben nu beide wel een beetje de behoefte om af en toe even samen weg te zijn. Tot nu toe heeft m'n zusje 2x opgepast maar willen toch even iets vaker een avondje weg.
    Met een verjaardag gaat ze vaak mee of één van ons blijft thuis. Af en toe is een ze dagje bij m'n ouders. Daar heeft ze het altijd erg naar haar zin, dus dat is absoluut geen straf voor haar.
     
  10. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Wij zijn nog nooit 1 avond samen weggeweest sinds de geboorte van Irem :) niet echt leuk eigenlijk. Maar het kon niet omdat ze tot niet zo heel lang geleden nog rond 22.00/23.00 uur voor een voeding kwam, en helaas slaapt ze alleen goed in haar eigen bedje.

    Op vakantie zijn we wel 2 avonden een paar uurtjes weggeweest en dan paste mijn schoonzusje op, en dat was eigenlijk wel heel fijn :). En volgende week 's avonds samen naar de vk, weer een uitje, hahahah :D . Maar ik hoop wel dat we voor de komst van de 2e nog een keertje samen uit eten kunnen gaan ofzo, want daarna komt het er natuurlijk voorlopig helemaal niet meer van.
     
  11. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik heb nooit in het openbaar gevoed en nu is dat zeker niet meer nodig!
    Wij gaan regelmatig naar Zuid-Europa en als we dan de hele dag op pad zijn en zoon wil borst, leg ik hem zo aan op een bankje in het park. Niemand die dan raar opkijkt! Nederlanders zijn idd best wel bekrompen hoor wat voeden in het openbaar en langvoeden in het bijzonder betreft.

    Ik voed 2x direct voor het slapen gaan en 2x overdag ergens in de ochtend en middag. Maar vandaag had ik oppas en dan komt het er dus niet van en vraagt hij er niet naar. Dan is die 2x alleen voor het slapen gaan ook prima.;)
     

Deel Deze Pagina