Hm, beetje onduidelijke titel misschien, maar weet even niet hoe het anders te omschrijven. Anyway...'s morgens na de 1e voeding (rond 07.00 uur) wil Tobin vaak na ca. 1,5 uur alweer aan de borst, zelfde geldt voor 's middags na de voeding van ca. 17.00 uur. Prima hoor, maar volgens mij heeft hij dan niet erg honger. Hij neemt dan namelijk maar een paar slokken om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Daarna komt hij weer na ca. 1,5 uur, dus hij houdt qua tijden altijd wel redelijk het schema aan (07.00/11.00/14.00/17.00/20.00/23.00/03.00, tijden kunnen een 1/2 uurtje verschillen, gisteren was het 20.30/23.30/04.00.En dan drinkt hij dus nog 2x, rond 08.30 uur en 18.30 uur een keer wat, maar altijd maar een paar slokken van 1 borst). Zoals ik al zei vind ik het verder prima, maar ik vraag me af of dat "normaal" gedrag is. Maw, herkent iemand dat?
Herken het zeker wel, Beau drinkt 's morgens en aan het eind van de middag ook vaak een paar slokken 'tussendoor' ik zou er geen probleem van maken zolang hij zich er prettig bij voelt en jij het niet als belasting ziet.. Het komt af en toe slecht uit met avond eten, en dan wil hier een speentje nog wel uitkomst bieden om het even te rekken.. En natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van Tobin!
ja hoor, helemaal normaal. En als jij het niet erg vindt om te doen zou ik er gewoon aan toe geven. Hier ook vaak. Even shirt omhoog, paar minuutjes drinken... Kleine moeite om je kind blij te maken, toch?
Hier hetzelfd ze had veel problemen om in slaap te komeb smorgens dus haf ik nog wat ze dronk dan een paar slokken en sliep dan en ik gebruik t sons als zenoet meer te kalmeren is met huilen En de ene dag zit ik nu op 5 maar soms ook 6 en dan nog 1 of 2 keer tussendoor en paar slokke
Deed (en doet) mijn zoontje ook! De eerste weken legde ik hem vaak gewoon even aan zodat hij goed in slaap viel of als hij moeilijk te troosten was, hielp altijd Nu wilt hij vaak ook gewoon even een paar slokjes drinken of ligt hij te "spelen" met mijn tepel in de mond Je hebt een volkomen normaal kind Nog gefeliciteerd met je kleine mannetje!