weten jullie al wat jullie met oud/nieuwjaar gaan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wij zijn nog aan het brainstormen wat we gaan doen:( eerst toen we nog 2 kinderen hadden gingen we ergens anders nieuwjaar vieren en namen we de camping bedjes mee en sliepen ze gewoon daar...nu ben ik aan het denken of we niet gewoon thuis blijven. Met 3 kinderen is het toch een hele onderneming en Quinn is nog erg klein

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Onze jongens gaan waarschijnlijk bij mijn ouders of mijn man zijn ouders slapen. En dan vieren wij het ergens met vrienden.

Vorig jaar zijn we ook thuis gebleven omdat de jongens toen nog zo klein waren. Vrienden zijn hier toen geweest met hun 2 dochters en die meisjes sliepen hier in een campingbed.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wij blijven gewoon thuis, vind het met kleine kids veel makkelijker en bovendien is het hier bere gezellig op de dijk, de hele buurt komt bij elkaar en gaan bbq-en...gezellig fikkie erbij..heb dr nu al zin in..:)

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Wij nemen onze dochter mee naar een vriend van ons.
    Avondje gourmetten oid en een wijntje erbij.
    en dan brengt 's nachts een vriendin (die geen alcohol drinkt) mijn dochter en mij naar huis omdat ik 's ochtends moet werken.
    Mijn vriend gaat met de fiets, kan hij iets langer blijven.

Geen feestjes tot 9u 's ochtends meer voor mij!;)

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee 9 uur sochtends houd ik ook niet meer vol rond 2 uur vallen mij de ogen dicht terwijl als ik op een normale dag door de week pas rond 2 a 3 uur in bed lig en met zo'n feest lukt me dat dan niet:(

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier nog geen specifieke plannen.
    Mijn man is bij zijn familie in het buitenland dus ik ben alleen met de kids.
    Vriendinnen hadden het erover om bij me te komen, maar ik weet dat die ook wel graag zouden willen stappen enz en tja wil niet dat ze alleen maar komen omdat ik anders alleen zou zijn.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij gaan naar vrienden. Lekker beetje ouwehoeren, spelletjes doen en lekkere hapjes eten. Mijn vriendin haalt Jip & Janneke champagne, zodat ik om 00.00 uur ook mee kan proosten met bubbels.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

hihi schattig:D maar die is wel super lekker! veel beter dan de echte bubbeltjes

9. Ik blijf lekker thuis, ben dan bijna uitgerekend, dus je weet maar nooit.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij gaan naar mijn ouders. Misschien dat mijn schoonouders ook komen en mijn zussen en partners en 2 kids zijn er ook. Mijn broer heeft 3 kinderen dus ik denk dat hij thuis blijft. Ook hier gaat om 14.00 uur het licht wel uit hoor, misschienw el eerder. Of we moeten toevallig na 12 -ven nog ergens anders terecht komen.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

misschien kans op een bevalling met vuurwerk:D:p

12. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Dan kun je wel lekker hard schreeuwen als het pijn doet,toch niemand die je hoort!! :D:p

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Mevrouw u kunt persen...Wat? u kunt persen! watblief?? PERSEN..ow

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij gaan naar mijn ouders in Poppel.
    Mijn broertjes en zusje zijn er dan ook en we blijven met zn allen slapen. Wij mogen van mijn moeder s'nachts niet terugrijden naar Nederland.

15. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hahha ja dat is dan wel leuk met vuurwerk.

Wij blijven lekker thuis, we hebben 2 honden en 2 katten, en nu we voor die beesten gekozen hebben, kunnen we ze niet alleen achter laten in paniek.
    En we weten nog niet hoe onze hond reageert op vuurwerk, we kregen hem toen hij 8 maand was, hij is nu 1 jaar.
    Labrador: dus dat betekend....groot...lomp...en kijkt niet uit als hij echt iets wil....
    Vuurwerk is hier nu al af en toe, en dan kijkt ie gewoon even, gelukkig, dus hopen dat hij met alle vuurwerk tegelijk ook zo rustig blijft.
    Maar...we zijn er bij...en heb samen met mijn man ook een super avond...

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier blijven we thuis. oma en opa komen, schoonouders komen, mss mijn eigen ouders ook en dan gaan we gewoon lekker eten, koude schotels met stokbroodje of iets dergelijks... niet te moeilijk iig... de dag erop is het weer vroeg dag (heel de familie afreizen) sochtends rond een uur of 11 eerst hubbies familie en daarna naar mijn grootouders ed... zal blij zijn als het 3 januari is: RUST :D

17. Revit

Revit Niet meer actief

Zusje en k gaan naar zus, vriend en beeb.
    Daarna om 1.00 gaan we naar de gracht, een kroeg bij ons in sheerenberg. Dat duurt to 6uur smorgens en dan maar eens naar huis.
    Familie afgaan zal wel 2jan worden (A)

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Het lijkt mij eens heerlijk om met onze hele familie oudjaarsavond te vieren...gezellig borrelen, wat drinken etc...
    Helaas heeft iedereen altijd al wat anders te doen.
    Dus denk dat we gewoon thuis blijven en dat me moeder bij me komt, we zullen wel weer rond 1uur in bed liggen :(

De volgende dag 1 januari ben ik jarig, maar weet nog niet of ik het wel ga vieren. Iedereen is die dag altijd druk met familie bezoekjes en blijven misschien een half uurtje....ben hier echt zo zat van :(

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Mijn man heeft dit jaar dienst met kerst (chef in hotel restaurant) en is met oud en nieuw een paar daagjes vrij.
    We rijden de 30ste naar zijn ouders, 350 km naar het noorden en gaan 3 januari weer terug.
    Op 2 januari is ons jongste neefje ook jarig. Pakken we dat er ook bij.

20. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Eerst gezellig thuis met vrienden en vanaf 01.00 uur werken tot 07.00 in de kroeg. Gezellig met een leuke band erbij :).

Deel Deze Pagina