Ik ben wrs. alleen deze keer oud en nieuw :'( haha nee hoor, vind het niet erg, heb er zelf voor gekozen...want mijn poes kan gaan bevallen en wil ik hier ook geen drukte van jewelste en ga dus ook nergens heen...vind het ook wel eens apart. Vermaak me wel, en volgend jaar gewoon extra groot feest want dan is de beeb er ook echt bij
wij gaan naar schoonouders toe..en na 12 uur dan passen schoondouders op ons zoontje en gaan wij met vrienden stappen
wij gaan met zn 3tjes naar mn broer en mn moeder. Is eerste keer dat we het met hun vieren, dus ben benieuwd. we hebben allebei een WII, dus denk dat er wel even geWIID wordt
haha dat valt wel mee or...dit is echt de enigste keer dat we oppas hebben haha..schoonouders werken allebei 6 dagen per week en op zondag gaan ze naar de sauna..alleen met kerst en oud en nieuw zijn ze echt thuis... en binnenkort gaan ze naar spanje verhuizen.. en mijn ouders heb ik geen contact mee.. dus we hebbe nu dit jaar geluk!
Consider.. Niet zo leuk om dan jarig te zijn he?! Wij gaan waarschijnlijk met oudjaar s'avonds bij mijn ouders eten.. Ouderwets ribben met zoute snijbonen en aardappels.. Maar dat weten we nog niet zeker.. Na het eten gaan we zowiezo naar huis..Ik wil Esmee ook een beetje bij tijd in bed hebben liggen.. En s'avonds overstraat met haar zie ik niet zitten! Tegen een uurtje of 21.00 komen mijn ouders/schoonouders dan bij ons om te borrelen, lekker hapje/drankje er bij.. Wachten tot het 00.00 is.. 1 januari.. verplichte bezoekjes doen we niet aan!
Wij hebben een sarah feest op 31 dec. M'n tante heeft nooit haar verjaardag gevierd omdat ze op 1 jan jarig is, en dat wil ze nu wel omdat ze 50 wordt. Dus we gaan haar verjaardag inluiden met 100 man. Verheug me er echt op!
Wij blijven thuis. Lekker samen. Onze hond is nogal bang en ik wil graag dat hij niet alleen is dan. We maken wel weer de lekkerste oliebollen van Nederland! ( als ik niet misselijk meer ben)
Wij blijven ook thuis! Ik ben tegen die tijd 36+ weken zwanger van de jongens dus je weet maar nooit!!
Lekker thuis, we zijn dan net terug van vakantie!! Meiden wakker maken om 12 uur, en dan lekker een oliebolletje eten, en de kindjes kinderbubbeltjes, en papa en mama een borrel en dan proosten op weer een gezond en liefdevol gelukkig jaar!
we doen dat al jaren samen met mijn beste vriendin en haar man of bij ons of bij hun. we gaan heerlijk gourmetten en lekker kletsen wijntje erbij 12 uur champagne heerlijk relaxxxxx
Waarschijnlijk alleen met man en kind. Meestal vierden we het met een hele grote groep vrienden, maar we zijn nu verhuisd naar de andere kant van het land en die vrienden zijn niet zo kinderen-minded. Vorig jaar waren mn zusje en mijn ouders hierzo, maar omdat ze niet konden roken (alleen buiten) zijn ze om 00.45 alweer naar huis gegaan. Lekker saai dus. Volgend jaar willen we met kerst en oud en nieuw, lekker weg, naar Oostenrijk ofzoiets. Maar ja, dat is het topic van volgend jaar
Wij blijven lekker thuis. Kan Robyn gewoon lekker in haar eigen bed, en dan kunnen we de kat in de gaten houden want we weten nog niet hoe hij op vuurwerk reageert. Als het goed is komt er een vriendin van mij langs en een vriend (+vriendin) van mijn vriend. Om 12uur lekker naar buiten.
wij zijn elk jaar nog weggeweest maar zie het niet zitten om weer met 2 kindjes om 4 uur snachts over straat te gaan nu komen eer smiddags 2 vrienden van ons dan gaan we gourmetten enz en savonds siervuurwerk doen voor de kindjes en de kinderen kunnen dan lekker naar bed als ze moe zijn
wij zijn dit jaar met m'n zus, zwager en nichtje bij m'n vader met nog wat vrienden omdat dit de 1e oud&nieuw zonder mijn mams is (die is afgelopen juni overleden)
Wij blijven dit jaar lekker thuis. Me schoonouders hadden al gevraagd of we kwamen maar dit jaar blijf ik lekker thuis. We zullen wel bij de buren terechtkomen uiteindelijk maar ja dat is beter dan een ritje Eindhoven. We gaan een week later 10 dagen naar Tsjechie dus ik blijf liever thuis en even lekker niets doen en daarna rustig aan alle spulletjes voor de skivakantie bij elkaar zoeken.