weten jullie al wat jullie met oud/nieuwjaar gaan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Ik ben wrs. alleen deze keer oud en nieuw :'(

haha nee hoor, vind het niet erg, heb er zelf voor gekozen...want mijn poes kan gaan bevallen en wil ik hier ook geen drukte van jewelste en ga dus ook nergens heen...vind het ook wel eens apart.
    Vermaak me wel, en volgend jaar gewoon extra groot feest want dan is de beeb er ook echt bij :D

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wij gaan naar schoonouders toe..en na 12 uur dan passen schoondouders op ons zoontje en gaan wij met vrienden stappen

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

had ik maar zo'n royale schoon of ouders..

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    wij gaan met zn 3tjes naar mn broer en mn moeder. Is eerste keer dat we het met hun vieren, dus ben benieuwd. we hebben allebei een WII, dus denk dat er wel even geWIID wordt;)

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

haha dat valt wel mee or...dit is echt de enigste keer dat we oppas hebben haha..schoonouders werken allebei 6 dagen per week en op zondag gaan ze naar de sauna..alleen met kerst en oud en nieuw zijn ze echt thuis...
    en binnenkort gaan ze naar spanje verhuizen..

en mijn ouders heb ik geen contact mee..

dus we hebbe nu dit jaar geluk!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Consider.. Niet zo leuk om dan jarig te zijn he?!;)

Wij gaan waarschijnlijk met oudjaar s'avonds bij mijn ouders eten.. Ouderwets ribben met zoute snijbonen en aardappels.. Maar dat weten we nog niet zeker.. Na het eten gaan we zowiezo naar huis..Ik wil Esmee ook een beetje bij tijd in bed hebben liggen.. En s'avonds overstraat met haar zie ik niet zitten!

Tegen een uurtje of 21.00 komen mijn ouders/schoonouders dan bij ons om te borrelen, lekker hapje/drankje er bij.. Wachten tot het 00.00 is..

1 januari.. verplichte bezoekjes doen we niet aan!:D

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Wij hebben een sarah feest op 31 dec. M'n tante heeft nooit haar verjaardag gevierd omdat ze op 1 jan jarig is, en dat wil ze nu wel omdat ze 50 wordt. Dus we gaan haar verjaardag inluiden met 100 man.

Verheug me er echt op!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij blijven thuis. Lekker samen.

Onze hond is nogal bang en ik wil graag dat hij niet alleen is dan.

We maken wel weer de lekkerste oliebollen van Nederland! ( als ik niet misselijk meer ben)

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Wij blijven ook thuis!
    Ik ben tegen die tijd 36+ weken zwanger van de jongens dus je weet maar nooit!! :)

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Eleni, jeeeetje, je bent alweer bijna 33 weken!

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jaa, gaat hard he!!! :$ :$
    Wordt wel eng nu, haha! :) :)

12. Lekker thuis, we zijn dan net terug van vakantie!!
    Meiden wakker maken om 12 uur, en dan lekker een oliebolletje eten, en de kindjes kinderbubbeltjes, en papa en mama een borrel en dan proosten op weer een gezond en liefdevol gelukkig jaar!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    we doen dat al jaren samen met mijn beste vriendin en haar man of bij ons of bij hun.
    we gaan heerlijk gourmetten en lekker kletsen wijntje erbij 12 uur champagne heerlijk relaxxxxx

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Waarschijnlijk alleen met man en kind.

Meestal vierden we het met een hele grote groep vrienden, maar we zijn nu verhuisd naar de andere kant van het land en die vrienden zijn niet zo kinderen-minded.

Vorig jaar waren mn zusje en mijn ouders hierzo, maar omdat ze niet konden roken (alleen buiten) zijn ze om 00.45 alweer naar huis gegaan. Lekker saai dus.

Volgend jaar willen we met kerst en oud en nieuw, lekker weg, naar Oostenrijk ofzoiets. Maar ja, dat is het topic van volgend jaar ;)

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij blijven lekker thuis. Kan Robyn gewoon lekker in haar eigen bed, en dan kunnen we de kat in de gaten houden want we weten nog niet hoe hij op vuurwerk reageert.
    Als het goed is komt er een vriendin van mij langs en een vriend (+vriendin) van mijn vriend. Om 12uur lekker naar buiten.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier ook thuis. het hele huis vol visite.. hubje wordt namelijk 30 op 31/12! :D

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij zijn elk jaar nog weggeweest maar zie het niet zitten om weer met 2 kindjes om 4 uur snachts over straat te gaan

nu komen eer smiddags 2 vrienden van ons
    dan gaan we gourmetten enz en savonds siervuurwerk doen voor de kindjes
    en de kinderen kunnen dan lekker naar bed als ze moe zijn

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij zijn dit jaar met m'n zus, zwager en nichtje bij m'n vader met nog wat vrienden omdat dit de 1e oud&nieuw zonder mijn mams is (die is afgelopen juni overleden:(:(:()

19. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij blijven dit jaar lekker thuis. Me schoonouders hadden al gevraagd of we kwamen maar dit jaar blijf ik lekker thuis.

We zullen wel bij de buren terechtkomen uiteindelijk maar ja dat is beter dan een ritje Eindhoven.

We gaan een week later 10 dagen naar Tsjechie dus ik blijf liever thuis en even lekker niets doen en daarna rustig aan alle spulletjes voor de skivakantie bij elkaar zoeken.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    miss c heel veel sterkte dit jaar!!
    Het jaar waar alles de 1e keer is , is zo zwaar!
    xxx

Deel Deze Pagina