weten jullie al wat jullie met oud/nieuwjaar gaan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij blijven igg thuis. heel oud en nieuw doet me nooit zoveel. misschien dat mijn pa en ma komen, misschien gaan die naar mn oom en tante. daar waren wij ook uitgenodigd maar ik heb er gewoon geen zin in. lekker de kleine in haar eigen bed en rond 1uur duiken papa en mama er ook lekker in. we hebben natuurlijk wel oliebollen en lekkere dingen hoor.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    We blijven of thuis, ligt eraan wie er allemaal komen en ingaan op onze uitnodiging of we gaan gezellig naar anderen toe.

Had me wel verheugd op thuis blijven, eerste oud en nieuw in onze nieuwe buurt en wordt elk jaar een feest gehouden bij ons voor de deur.
    Maar zover is het nog lang niet dus we kijken wel :D

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij gaan naar mijn schoonouders met de kleine. Lekker eten spelletjes doen enzo. Altijd wel gezellig. Ze wonen 5 minuten met de auto verderop dus om een uurtje of 2 weer naar huis en lekker in eigen bedje slapen.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij krijgen volk over de vloer: mijn zus, nicht + man (+ kleine van 1 jaar) en misschien nog een neef van m'n vriend met z'n vriendin.

Wij gaan eerst gezellig samen eten (fondue) om ons vervolgens op spelletjes te storten: singstar op playstation en diverse gezelschapsspelletjes.

Vorig jaar hebben we het ook zo gedaan en hebben we gevierd tot 4u. We zijn heel weinig geld kwijt en hebben toch een gezellige avond! :)

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij blijven lekker thuis...
    Het is heel erg maar ik denk niet dat ik het volhoud om zolang wakker te blijven :):)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wij blijven normaal gezien dit jaar ook thuis.
    Vorig jaar naar een vriendin gegaan maar dit jaar wil ik het onze hondjes niet aandoen ( laatst blafte ze al toen ze het vuurwerk hoorden)
    Ik wil het lekker gezellig maken thuis.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Wij blijven ook lekker thuis :)

Mijn moeder en zusje met vriend komen dan ook gezellig naar ons toe.

8. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    wij blijven lekker thuis,word voor ons de laatste x met ze tweetjes dus willen we t ook echt met ze tweeen doen.
    we brengen eerst wel mijn moeder en zus naar een tante (dus misschien dat we daar even blijven)maar 's avonds zijn we lekker thuis.
    had nog niet echt de avond gepland maar word vast gezellig :D

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij weten het nu eindelijk haha sinds vorige week besloten dat we naar vrienden gaan. dan kunnen de kids ook gezellig samen spelen. We leggen ze daar in bed en zodra het 12 uur is..maken we ze wakker...ik ben zo benieuwd naar de reactie van de kids.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij blijven lekker thuis. :)
    Vind dat fijner, dat Kenji zijn vertrouwde omgeving om zich heen heeft, als ie evt. wakker mocht worden van het vuurwerk.
    Mijn schoonfamilie komt wel hierheen. (Schoonmoeder, schoonvader, schoonzus, zwager en neefje.)

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat zou ik ook wel willen veel mensen bij ons thuis...maar we hebben zo'n klein huisje het past helaas niet:( hopelijk ooit een groter huis:D

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hier niet veel soeps:(
    blijf thuis dit jaar met me man en baby
    heb wel een sushi schotel besteld en maak zelf wel wat hapjes wat drinken erbij en weer vroeg na bed denk ik ben laatste tijd zo moe;)

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gewoon lekker thuis met mijn vriend en de kinderen :D

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Misschien gaan we 's middags op bezoek bij vrienden en 's avonds kijken we waarschijnlijk een filmpje en gaan op tijd naar bed. :)

15. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik ben met oud en nieuw aan het werk:(
    man en kids gaan naar vrienden.

groetjes
    diana

16. Female

Female Niet meer actief

Voor het eerst thuisblijven. Mijn man moet werken tot ? (uur of 10, half 11 denk ik)
    Ik ga woensdag al oliebollen bakken en appelflappen maken :)
    En voor oudjaarsavond maken we het gewoon gezellig en lekker luxe, wat lekkere hapjes, fles bubbels voor ons 2, kinderbubbels voor de kleintjes, oudjaarslot kopen, leuke dingen op tv, beetje (kinder)vuurwerk halen.
    Denk dat het wel goed gaat komen :D

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij blijven dit jaar gewoon thuis. Lekker met ons drietjes.

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Wij weten het nog steeds niet. Ik wil liever thuisblijven. Nu nog meer omdat de kans aanwezig is dat ik zwanger ben en ik wil dan niet gaan zitten zuipen. Op een feestje krijg je dan allemaal weer vragen en als enige nuchter zijn tussen een stel lamme idioten is ook niet erg leuk. Maar mijn vriend wil perse elk jaar weg, is hem tot nu toe nog niet gelukt. ;) We kunnen terecht bij mensen van zijn voetbalteam, vrienden van mijn zwager maar die worden altijd zo druk en vervelend als ze dronken zijn dus daar ga ik niet tussen zitten. En dan zou ik bij mijn schoonmoeder moeten slapen. Dat wou ik graag op 1x per jaar houden ipv 2 x. ;)
    Dus ik denk toch echt dat we thuis blijven en misschien wat mensen uitnodigen. En anders rot vriend maar alleen naar dat feest.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier zijn we er ook eindelijk uit...

Wij gaan naar mijn moeder thuis. Daar zijn we dan met 8 man in totaal en gaan gezellig gourmetten!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij blijven ook lekker thuis want vriend heeft storingsdienst maar kan gelukkig een hoop vanuit thuis. We hebben 7 vrienden uitgenodigd die ook allemaal komen en iedereen neemt lekkere hapjes mee en ik maak natuurlijk zelf vanalles.

Deel Deze Pagina