weten jullie al wat jullie met oud/nieuwjaar gaan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij zijn gewoon thuis.
    Familie komt hier voor middernacht.
    Hebben we lekkere hapjes enzo.
    En vaak is het na middernacht een zoete inval hier van vrienden en familie.
    Iedereen is welkom, als ze maar rekening houden met mn kleine man!

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wij blijven thuis Quinten is dan pas 6 weken oud en ook wij hebben 2 honden die ik niet graag alleen laat. Mijn ouders komen en nog 2 vriendenstellen de een met 1 dochtertje en de andere met 2 dochters lekkere hapjes, ouwehoeren komt helemaal goed.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij gaan naar mijn ouders. Mijn broertje, schoonzusje en kennissen van mijn ouders zijn daar ook. Onze dochter heeft daar een eigen kamertje en wij kunnen ook blijven slapen, dus hoeven we niet midden in de nacht met haar over straat :).

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij blijven lekker thuis met oud en nieuw.. en mijn beste vriendin met haar 2 dochters komt hier oud en nieuw vieren en ze blijven slapen... dan hebben we 5 kids hier.. gezellig!!! laat oud en nieuw maar komen!!!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Voor het eerst in alle jaren blijven wij thuis. En gewoon alleen met ons gezinnetje. Geen zoete inval maar samen op de bank voor de tv. Ik verheug me er zoooooooo op!

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

vrienden komen hier met kids. Gezellig!
    Volgende ochtend om 08:00 uur weer beginnen met werken dus niet te laat mn bed in!:)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook wij blijven lekker thuis. Heb zojuist wat heerlijke kaasjes ingeslagen voor bij de borrel, wat nepchampagne (vriendlief lust geen alcohol) en wat mousserende wijn. Woensdag of donderdag nog even wat oliebollen kopen.

Misschien dat we na 24.00 uur nog even naar mijn zusje + aanhang lopen. Die wonen vlakbij ons.

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij weten t nog steeds niet:)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helemaal niets.
    Blijven sowieso thuis omdat ik niet snachts met mijn zoontje over straat wil sjeulen snachts. daarbij hebben we ook helemaal geen zin in feestdagen dit jaar dus nodigen ook niemand uit

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij blijven lekker thuis, zullen waarschijnlijk wel bij de buren belanden. Of hun bij ons :)

11. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Wij gaan naar vrienden.... Kleine meid gaat een nachtje naar opa en oma...
    Vind het niet zo'n prettig idee dat ze in een vreemd huis met allemaal voor haar vreemde mensen wakker schrik van het vuurwerk bijvoorbeeld.. en bij opa en oma is het dat lekker rustig en erg vertrouwd!!!!!
    En mijn moeder vond wel dat we gezellig met vrienden O&N moesten vieren omdat we die toch al veel minder zien als vroeger!!!! (alleen wij hebben al kinderen vandaar)

12. Revit

Revit Niet meer actief

Eerst naar mn zus, zwager en nichtje, daarna de kroeg in sheerenberg in! :D
    hb dan ook geen kinderen waar ik rekening mee moet houden.
    wel een zusje die ik de hele avond moet indimmen wss maarja...

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij blijven samen thuis, heel misschien komen mijn ouders nog.Gewoon spelletje doen, tv kijken, lekkere dingen eten.

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij gaan een weekendje weg met vrienden. Van donderdag t/m maandag, een soort korte vakantie dus:). Heb er nu al zin in!

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik gok dat ik al voor 12en op bed zal liggen, ben namelijk alleen thuis met mn meisje, maarja, die gaat gewoon naar bed natuurlijk. En om nou om 12u in mn upje te gaan staan proosten, neuh..ik denk dat ik gewoon maar doe alsof het geen 'feestdag' is haha anders voel ik me zo zielig ;)

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Onze bedoeling was eigenlijk om lekker met het gezin thuis te blijven.
    Maar hubbies tante heeft gevraagd of we zin hadden om bij hen te komen daar zouden ook nog een oom en tante van hem zijn en dat is aktijd erug gezellig.
    Dus we gaan weg neem het campingbedje voor de jongste mee zodat hij daar kan slapen.
    Al heb ik er een naar gevoel bij,daar knalt het heel erg en bij ons in de straat wordt er niets afgestoken,ja van ons dan.
    Met kerst waren we bij schoonouders en ik kan je zeggen toen wij 2e kerstdag thuis waren heeft keano heel veel moeite gehad ritme was weg en slapen in zijn eigen bedje een ramp!
    En dit terwijl hij altijd zo lekker slaapt.
    Nu gaat het ietsjes beter gelukkig

17. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik ga met m'n vriend naar vrienden, mijn dochtertje slaapt een nachtje bij mijn ouders. Voor de eerste keer 'stappen' sinds anderhalf jaar ongeveer. Ik voelde me eerst een beetje schuldig, maar ik zie hier dat meer moeders hun kindje naar opa en oma brengen :).

18. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wil je niet JUIST met oud en nieuw je kleintje om je heen hebben??

19. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wij wonen sinds juni in een nieuwbouwwijk en bijna de hele straat blijft thuis, voor het eerst oud en nieuw in de nieuwe wijk vieren.
    Wij blijven dus ook thuis en buurtjes van verderop komen een borrel halen.

Wil ook liever niet weg omdat we een hond en 2 katten hebben, vind ook niet dat je dan weg kan met al die herrie buiten ;)

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wij gaan overdag naar mijn vriend zijn ouders, we gaan dan namelijk aan onze ouders vertellen dat we zwanger zijn.. Aan het eind van de middag gaan we dan na mijn ouders, mijn broertje is de 31ste ook jarig, dus eerst nog zijn verjaardag vieren.. En dan het savonds vertellen wij het ook aan hun..

En ook wij gaan een jip en janneke champagne fles inslaan..

Deel Deze Pagina