weten jullie al wat jullie met oud/nieuwjaar gaan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    #81 ilseroc, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
    Er zijn er meer die hun kindje bij opa en oma brengen, vinden jullie het dan geen "speciale" avond om lekker met het gezinnetje bij elkaar te zijn??

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @ilseroc, ja dat vroeg ik me nou ook af. ik wil JUIST met mijn eigen man en kids het nieuwe jaar inluiden. Tuurlijk is het met vrienden/familie wel gezellig, maar dan wel OOK met mijn eigen complete gezinnetje. Achja, ieder zijn eigen keus.

Wij zijn er nog niet over uit wat we doen, aangezien ik dan 39 weken zwanger ben.... Waarschijnlijk brengen we het bij mijn ouders door. Mijn opa en oma zijn daar ook, en de kleine kan er mooi te bed, die maken we wakker om te kijken naar het vuurwerk, vond ie afgelopen jaar ook zoooooo geweldig.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    wij gaan met zijn drietjes en de honden naar mijn ouders. Waar ook mijn broers en schoonzus is. En mijn oom tante en 2 neven. Gezellige boel dus. Beetje lekker eten en borrelen vuurwerk afsteken en tegen een uur of 2 half 3 naar huis denk ik. De kleine blijft daar slapen tenzij hij wakker is/word.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat hangt denk ik ook wel af van of je de kleine wakker maakt met oudjaar. Mijn dochter slaapt gewoon door, wordt ook niet wakker van de knallen (in elk geval de vorige 2 keer niet), en ik maak haar in principe ook niet wakker. Dus als je kindje gewoon doorslaapt is het toch niet echt een speciaal moment, dus maakt t waarschijnlijk ook niet uit. Denk ik hoor, ik hou dr dus wel lekker thuis bij me haha

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Wij blijven lekker thuis met wat vrienden.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Slapen :D Moet 1 jan. om 5.30 uur op!

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    wij doen bij vrienden door met een groep.
    en ik ga hopelijk op oudjaarsdag testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Werken op 31 dec en 1 januari en op oudjaarsavond gourmetten bij de buren:D

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij zijn tot een uurtje of half 11 met zijn tweetjes ( esmee ligt op bed :D) en dan komen mijn ouders met mijn broertje en schoonouders en zwager en schoonzus om het nieuwe jaar in te luiden..

Wij maken Esmee niet wakker.. Mocht ze wakker worden dan ook prima..

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat zouden mijn schoonouders ook zo doen hoor. Maar wij willen dit zelf niet.

Wij zijn thuis, Robyn gaat gewoon op tijd naar bed, verder zien we wel wat er met haar gaat gebeuren, ik hoop dat ze gewoon blijft slapen maar als ze wakker wordt komt ze gezellig naar beneden.

Er komt iig vrienden van ons langs (stelletje) en heeel misschien nog een ander stel, maar dat kan elk moment nog veranderen. En waarschijnlijk komt er nog een vriendin van mij langs. Verder is zo'n beetje iedereen hier in de straat thuis dus dat is heel gezellig. na 12en lekker de straat op!

11. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Wij brengen Mark ook naar opa en oma. Mark heeft toch niet door dat het een bijzondere avond is. Opa en oma vinden het heel gezellig, blijven toch thuis. Wij vieren oud & nieuw met vrienden. We gaan Mark dan wel heeeel snel halen de volgende dag haha!

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nee Joey gaat mee!
    Waar ik ga is Joey ook!

13. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem snapt het ook niet dat het een bijzondere avond is maar wij des te meer ;)
    Daarom wil ik juist op een avond als deze mijn mannetje bij me hebben!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    lekker thuis met zijn 3-tjes:)

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wij blijven ook thuis met zijn viertjes, lekkere hapjes, tv kijken...Heerlijk rustig dus! De oudste willen we wel wakker maken om ook met haar het nieuwe jaar in te luiden. De jongste laten we liggen of ze moet zelf wakker worden.

16. Maia

Maia Niet meer actief

wij blijven dit jaar thuis en mijn ouders (en misschien oma/zus/zwager) komen bij ons! Lekker makkelijk ;) Heb geen zin om met dochterlief te moeten gaan slepen 's nachts. Is niet in haar voordeel.

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    tjaa wij zijn nog maar met zn 2! dus word gewoon stappen :D

liefs xx

18. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Helemaal NIETS

19. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Natuurlijk vind ik O&N een bijzondere gebeurtenis maar mijn dochter heeft er helemaal niets van door!!!!!
    Volgend jaar is weer helemaal anders...
    Wij hopen ook gewoon dat ze lekker doorslaapt en wij slapen ook bij mijn ouders dus de ochtend is ook gewoon voor ons.... en dan knuffel ik haar helemaal suf!!!!

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij gaan gezellig naar Rotterdam naar mijn ouders .. We blijven daar ook slapen want het is geen doen om met die kleine midden in de nacht te gaan rijden dus wel blijven lekker daar .. Ik hoop dat we die kleine dit jaar wakker krijgen want hij is gek op vuurwerk ;) ... De volgende ochtend kan ik dan gelijk ff bij mijn oma langs ...

Deel Deze Pagina