Slaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stef, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Kaye heeft sinds twee dagen dat als die zijn zin niet krijgt dat die dan gaat slaan naar me!
    En dan ook echt wild om zich heen slaan ik mag dan ook echt niet aan hem zitten want dan wordt die nog goed kwaad ook!

Herken jullie dit misschien? En zoja wat moet ik eraan doen hij is nog maar 9 maanden en snappen dat het niet mag doet die nog niet echt.

Liefs stef

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime is bijna acht maanden. Ze slaat soms ook om zich heen niet zozeer als ze haar zin niet krijgt maar gewoon. Ik zeg dan altijd zachtjes en aai. (dat komt omdat het slaan begon naar de poes hahah).

Ik zou proberen je stem anders te laten klinken. Misschien toch iets strenger van dat mag niet. Al begrijpt hij het niet aan je stem zal hij vast wel horen dat je het niet leuk vindt.

Succes.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik denk dat alle kids die fase krijgen.
    Lars heeft het ook gehad. Wat deden ook hetzelfde als senseemillia. We pakten zijn handje en zeiden "nee niet slaan, aaien" en dan aaiden we met zijn handje over de plek waar hij ons sloeg.
    Dus contineu verbeteren op een vriendelijke manier. Na een tijd had Lars het wel door, als hij dan sloeg dan zeiden we alleen nog maar "nee, aaien" en dan ging hij aaien.

Die fase gaat ook weer over. Het duurt wel even hoor, als je maar beseft dat ze het niet doen om iemand pijn te doen.

Deel Deze Pagina