heb even een vraag een maand geleden is er besloten een hsg te doen bij mij. de arts heeft toen tegen mij gezegd dat ik die cyclus niet zwanger mocht worden.nu weet ik dat je met zo'n hsg niet zwanger mag zijn omdat het je dan eventueel bevrucht eitje kan wegspoelen en dat het een miskraam op kan wekken. nu heb ik gisteren dus die hsg gehad op dag 11 van me cyclus en heb meestal me ei tussen dag 15 en 17 dus nog voor me eisprong. geld deze regel dan nu ook? ik zou het zo zonde vinden om deze ronde voorbij te laten gaan. omdat de hsg gister me erg was tegengevallen en ik er erg pijn van had heb ik er helemaal niet meer aangedacht om het te vragen. dus wat denken jullie?zou ik gewoon gaan klussen tijdens de vruchtbare dagen? de uitslag was trouwens goed de eileiders waren toegankelijk. volgende week bespreken we welke behandeling we gaan starten word waarschijnlijk iui want mannetje heb traag zaad.
Bij mij werd de HSG juist gepland voor de eisprong zodat je zeker niet zwanger bent. Ik mocht diezelfde maand gewoon proberen hoor!