mijn geliefde echtgenoot is vergeten zijn herhaalrecept op te halen (zucht) Zou hij die nog bij de spoedapotheek kunnen halen of zou hij tot maandag moeten wachten? (gaat om anti-depressivia.. dus opzich wel belangrijk.. sukkel heeft gewoon de laatste strip helemaal opgemaakt en niet even gedacht dat er dan ook een nieuwe verpakking zou moeten komen)
Je kan de noodapotheek altijd opbellen om dit na te vragen, wellicht kan je via de hap een recept voor het weekeinde krijgen, dus enkel voor vandaag en morgen... (tenminste als het op is, wat ik opmaak uit jouw bericht)
Tegenwoordig worden die dingen in de computer op geslagen je hoeft niet eens echt een herhaal resecpt mee te nemen ze weten het toch wel. Dus denk dat je makkelijk naar de weekend apotheek kunt gaan en anders even bellen en anders hap voor een nood reseptje voor tot maandag. Succes ermee.
Ik zou daar idd even over bellen. Lijkt me redelijk belangrijk om die medicijnen goed op tijd te nemen.
hij heeft inderdaad nog 0 pillen.. anders was het geen punt.. Probeer de spoedapo te bellen.. maar dat nummer klopt niet meer.. (staat wel op internet nog..) Zal het inderdaad wel even via de hap proberen..
geregeld! Heb inderdaad de hap gebeld (had ik zelf ook kunnen bedenken.. zucht) en zei zeiden dat je geen herhaalrecept kunt inleveren, maar ze heeft een nieuw recept voor 3 pillen gemaakt en die kan hij nu over een uurtje ophalen!