hoi dames, vandaag percies 14 dagen na positieve ovulatie test (1 dag voor NOD) heb ik een kruidvatstest gedaan. Omdat mijn man morgen voor 2 weken nar de oekraïne vertrekt. IK krijg hem niet in mijn album dus doe het zo als het mag. wat denken jullie, ik wordt al blij, maar kan het vals positief zijn 1 dag voor NOD?
Ik had ook zo'n vaag streepje toen ik teste in het begin en toen dacht ik zelf dat het streepje er niet stond maar dat ik het me verbeelde maar deze test ziet er het zelfde uit en tja ik ben nu al 36 weken zwanger... dus bij deze van harte gefeliciteerd
Zwanger, absoluut! Gefeliciteerd! Ik heb zelf gisteren ook een kruidvattest gedaan (ook iets te vroeg), maar mijn streepje was nog veel vager (zie mijn album) en op de foto bijna niet te zien. De digitale clear blue test gaf nog niet zwanger aan, maar zag daar wel twee streepjes op de strip. Ik voel mij alleen heel erg zwanger ... Jente
hee yente jij ook gefeliciteerd! @iedereen: bedankt! de digi van CB geeft bij mij ook een licht kruis aan, dus ik denk dat ik moet gaan geloven dat ik echt zwanger ben!
@ yente: zie toch wel een streepje bij jou hoor! over aantal dagen nog eens testen dan knalt ie er waarschijnlijk van af
gggrrrrrr waarom krijg je die testen nooit goed gefotografeerd. te dichtbij = onscherp. te ver af = geen duidelijk streepje te zien. maar CB geeft ook licht kruis aan
Ook ik feliciteer je voorzichtig... ik heb hier wel eens gelezen dat het soms een valse + test kan zijn door te vroeg teste.. Maar ik hoop en duim hard voor je dat het allemaal echt positief is.. Gefeliciteerd...
Ik zie een tweede streepje dus wel positief maar voor je NOD kan het nog alle kanten opgaan... Ik duim voor je
morgen is mijn NOD (ongeveer) want had ei een week later. heb een positieve van kruidvat en van clear blue. morgen test ik nog eens..... maar heb er zelf een goed gevoel over
Duidelijk positief! Bij mij waren ze ook zo licht. Een week later kreeg ik een dikke streep. Gefeliciteerd!