Heee meiden, Heb maar ff nieuwe geopend ivm die omstandigheden. Maarrrr ik heb nieuws zet mij maar op ROZE !!! Want ben ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR De clearblue test geeft aan 4 tot 5 weken Liefs x
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net zo lang als ik dan ongeveer??.. Of ik iets langer?? Leuk joh Kunnen we samen heel veel ROZE strooien!!! Heb je al naar de vlos gebeld?? Ik mag 2 november!! SPANNEND!!
@enjoyllive....MEID WAT SUPER ZEG!!! Gefeliciteerd en geniet ervan. Was je overtijd of had je nog niet getest ervoor? @all..lastig zeg dat alles weg is... Maar goed dan beginnen weer gewoon helemaal opnieuw!! Ik heb weekend! Mijn ongesteld is weer weg dus we kunnen weer gaan oefenen..vanaf donderdag ga ik de ovutesten gebruiken en dan hopen dat ik eind van de maand een knaltest heb. @ghurabaa...kun jij onze nod lijst weer terug toveren ?? Fijn weekend meiden!
Het was ff zoeken maar nu heb ik hem weer heb gevonden sla ik hem weer op. Voordeel van de crash is dat ik nu niet zoveel hoef terug te lezen
@ Mlien: Ja idd leuk jij bent iets langer dan ik. Ik ga volgende week na de dokter en dan zullen we zien. Ik heb ook een topic gemaakt het heet " uitgerekend in juni " zou het leuk vinden als je daar komt ! @ Joy2111: Ik mocht vandaag testen Heb vier dagen geleden getest en toen was er ook geen hcg! En nu dus wel maar ik strooi het hcg over jullie heen meiden!!!!!!!!!!!!!!!! X Fijne avond zal blij zijn als man lief terug thuis is
Hey meiden, ik heb het topic weer gevonden. Hopelijk komt iedereen weer terug! Wow, enjoyllive, gefeliciteerd!! Fantastisch hoor, ben blij voor je! Hier nog geen ongi te bekennen. Zit inmiddels op dag 35... Gisteren negatief getest. Ik heb er dus geen vertrouwen meer in voor deze 2e ronde. Hopelijk word ik gauw ongesteld, dan kan ik weer verder!
@elja81...balen zeg meid, kan me voorstellen dat je dan wil dat je ongesteldheid doorbreekt want dan kun je weer verder...dat wachten is ook zo zinloos. @enjoyllive...super dat de test nu wel positief is zeg! Kom maar op met dat HCG..strooien met die handel zwangere dames!
Zo dames, mijn account en alles was gewist! dus ik moest me weer helemaal opnieuw aanmelden, en dat ging eerst niet! maar gelukkig nu wel weer!! ik ben er dus weer gezellig bij!! @ Enjoyllife; Gefeliciteerd!!!
Hier nog steeds niks trouwens.. Heb ook nog niet echt tijd gehad om het een en ander er over uit te zoeken.. druk op t werk weer!!!
ik ben er ook weer!! wat een gedoe zeg! enjoylive: Gefeliciteerd zeg!! superdepuper hoor! nu strooien met die hcg he, wij willen ook roze!
hey lieve meiden, het was even zoeken maar ik ben er weer!!! vanaf vorige week vrijdag ben ik begonnen met ovu-testen en tot en met dinsdag alleen maar omo witte testen gehad. woensdag avond weer een test gedaan en toen gaf ie meteen een donkere teststreep. die avond meteen geklust dus haha. ik dacht misschien is ie donderdag nog donkerder, dus donderdagavond weer een test gedaan maar toen gaf ie alweer een lichtere streep aan. maar voor de zekerheid die avond nog maar een keer geklust, dus hopen dat het heeft gewerkt hihi. maar snap niet dat ik de dagen voor de positieve test geen licht streepje heb gehad. in 1x had ik een positieve test. wie heeft dit ook gehad? vandaag geen test meer gedaan want de piek heb ik al gehad en vandaag ook geen zin om te klussen, even een rustdag houden vandaag!!! morgen weer werken, de zesde werkdag voor mij deze week. zondag lekker chillen en wat huishoudelijke klusjes doen. jullie nog leuke plannen voor het weekend? fijn weekend allemaal!!! liefs xxx
Yes we zijn er weer whoeii ik ga me weer abonneren! En oh my.. @Enjoyllive!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd ik ben super blij voor je. Wow zeg eindelijk toch nog iemand roze yesyes. Geniet ervan
Even een spannende film kijken! Morgen viert paps zijn verjaardag en het ergste is ik heb geeeeeen kadoo ik weet niks te kopen.. morgen nog even goed nadenken om 16:00 begint the party. Ik wil ook met niet niks aan komen vind dat zo lullig.. tips zijn welkom! Geen parfum trouwens dat krijgt ie vaker haha
@all...Gezellig dat iedereen weer terug is.. We missen alleen Ghurabaa nog geloof ik. Ghurabaa...waar ben je????? Dit weekend hebben we weer een druk weekend. Vanochtend heeft mijn zoon weer gevoetbald en hij heeft weer 2x gescoord dus ik liep weer over van trots. Vanmiddag nieuwe fiets uitgezocht ( vorige was gestolen) en straks een verjaardag van mijn schoonzus dus dat wordt ook weer laat. @noordbrabant..dan wordt het nu duimen als je z'on positieve test hebt gehad! Ik begin donderdag met testen en hoop dan dat het deze maand wel raaks is. Je banner klopt trouwens niet.. @zwangere meiden... Hebben jullie ovutesten gebruikt toen jullie zwanger raakte of was het op goed geluk? En hoe voelen jullie je? @femme... Balen zeg dat de rode engeltjes nog niet doorbreken..blijf ook voor jou duimen dat ze eens om de hoek komen! Fijne avond meiden
Hey meiden! Ik had er net een geopend hahaha.. Handiggg.. Ben even niet geweest want was zooo druk! Moet nu ook alweer huppa weg want heb een bruiloft.. Maar ff snel: ENJOYLLIVE: WAT GOEDDDDDD GEFELICEEERD!!