Deze hebben wij! Echt heel fijn. Zijn allebei rond de 1.80 en vind de hoogte echt ideaal. Hij is ook heel ruim, zowel binnenin als bovenop.
Hemnes hebben wij boven in zijn slaapkamertje staan, die vind ik te smal! Beneden hebben we een los ikea-keukenkastje (die normaal in een hele keuken moet) met een goedkoop aanrechtblad er op van MDF en hoge pootjes er onder. ideaal, meer dan 1 meter hoog . Lekker diep en zo lang als je zelf wil . Ideaal om ook spullen in op te bergen. Alleen bij ons staat de magnetron er in want het kastje had eerst een andere functie
Ja we gaan toch voor de Alaska commode! Vrienden hebben hem ook en hij is lekker groot en hoog genoeg voor ons. Ook de lades zijn flink dus dat is fijn. Bedankt voor alle reacties!
De Alaska hebben wij ook ruim 1.5 jaar in gebruik. Nog steeds heel tevreden over. Zowe mijn man als ik (168 en 195 cm) vinden de hoogte prima werken. Wel bewust ook een hoge commode uitgezocht. Ideaal ook met de 3 grote lades eronder. Wij zijn er heel tevreden over
Ik zou eigenlijk niet weten welke hoog zijn. Had er nog niet eens overna gedacht dat er verschillende hoogtes zijn haha. Maar heb hier al veel goede tips voorbij zien komen gelukkig. Dus komt vast goed dat jullie eentje gaan vinden Wat ik mij afvraag bij de Ikea ladekasten, of er ook softclose op zit?