Misschien hebben de zwangere dames tips? Als ik chocolade eet wordt de baby actief, dat weet ik. En dat voel ik ook heel goed. Maar nu heb ik al een paar schoppen waargenomen, maar ik zou weleens willen weten hoe de dames 'contact' maken! Weet niet goed hoe ik het moest vragen hoor haha! Liefs
Met je hand een beetje duwen op de plek waar je je kleintje voelt. Vriendin van mij haar man doet dat sávonds in bed altijd. En die kleine zwent dan achter zijn hand aan .
die van mij heeft volgens mij een stevige kont, want zodra ik de baby voel bewegen en mijn hand op zijn/haar billen leg, komt die hele kont naar boven! echt heel grappig
Probeer de afstandsbediening eens op je buik te leggen en te wachten, dat was hier altijd een succes. Of in bad gaan.
ja idd de afstandsbediening op je buik leggen was hier ook een goeie , die zie je dan helemaal heen en weer gaan ! wat mijn joekel ook fijn vind is douche ! hahaha ja echt waar zodra ik onder de douche ga staan probeert ie via de navel naar buiten te komen ! heel me buik word dan bikkel hard en je voelt dan gewoon dat ie het lekker vind hihihi ohja en er is ook een oefening die je kan proberen : ff wachten zoek ik hem ff op yep gevonden komt ie : Plaats je beide handen aan de zijkanten van je buik, net iets onder het midden. Til je buik nu een beetje op en wieg hem heen en weer op het ritme van je lichaam. Dat klinkt gek, mar je zult merken dat je heel goed instaat bent dat ritme te vinden als je het even oefent. Druk nu een beetje aan een kant van de buik terwijl je met de ander hand de baby uitnodigt daar naar toe te zwemmen. Herhaal dit naar de ander kant toe en wieg tussen de verschillende kanten je baby een beetje op en neer. Houd er wel rekening mee dat het geen kwestie van hard duwen en trekken is. Als je het goed doet merk je dat je buik helemaal ontspant en dat het als een ritmische oefening aanvoelt. Neem de tijd ervoor en je zult het binnen de kortste keren doorhebben! In het begin is het het makkelijkste als je op bed oefent, maar als je het trucje door hebt en de baby wat groter is kun je het overal doen, zelfs als je loopt. Door deze oefening te doen als je een harde buik hebt kun je je buik vaak snel en makkelijk weer zacht maken. Succes met het oefenen!
Mmm interessant topic .. Hoe diep mag je eigenlijk duwen ? Als ik lig zie je al serieuze bulten , net de zee die heen en weer gaat , dan duwt mijn vriend soms met zijn handpalm op mijn buik maar heb altijd schrik dat hij te hard drukt ..
Ik ben al blij als die van mij even slaapt Maar als er een moment is dat ik een tijdje niks gevoeld heb, dan klop ik altijd even aan 9 van de 10x reageerd ze daar al op
ja ik ga meestal met mijn hand wrijven over mijn buik en dan voel je die kleine echt naar je hand toe komen... maar ik voelde hem vrijwel laat hoor... als mijn man met zijn hand op mijn buik wrijft is ie echt piepstil en beweegt ie meteen niet meer.... erg vreemd is dat
Onze Puk reageert sterk op de aanraking van mijn ventje. Zodra hij zijn hand op mijn buik ligt gaat ze er naar toe. Sinds een paar weken doet ze dat ook bij mijn handen. Anderen lukte het niet om contact te maken, t is net alsof ze zich dan expres stil hield. Inmiddels is ze zo groot dat ik bijna elke beweging voel, ook kun je haar nu goed zien bewegen. Je moet er wel wat geduld voor hebben. Contact maken is denk ik vooral met je aandacht naar het wezentje in je buik gaan en ontspannen. Alhoewel ik wel het idee heb dat die kleine de dienst uitmaakt: als ze niet wil lukt het niet. :-D