Vandaag werd er een klein pakketje gebracht door de postbode... van een oom en tante van mn vriend. Ze had het geboortekaartje van Y* verwerkt in een kunststof hart, zodat we dit kunnen ophangen of neerleggen bij de andere dingen van Y* Ze heeft dit ook gedaan met de geboortekaartjes van onze twee meisjes, maar dan als "schoentjes" in een plexiglas "ei". Dit gebaar was zo ontzettend mooi... heb al een fikse huilbui gehad.
Ik had pas een vermoeden toen ik het doosje zag en het "gewicht" voelde... maar ik had idd wel gelijk.
Wat een lief en prachtig gebaar. Zo kreeg ik van mijn planner vlak na de geboorte van L* een geborduurde ingelijste lap, met de naam, de sterfdatum en de geboortedatum (overleden tijdens de zwangerschap, vandaar deze volgorde) met een prachtige vlinder erin verwerkt. Heb er ook heel wat tranen bij gelaten toen ik het kreeg, vond het zo ontzettend lief, het hangt nu boven ons bed. De huilbui hoort erbij Onze L* was morgen uitgerekend, dus ook hier de hele week al heel wat tranen vergoten, zal blij zijn als ik weer een week verder ben
Dikke knuffel mamabri... ik herken de gedachten wel over "deze week" daar heb ik toen ook veel last van gehad.
Wat "fijn" dat ik niet de enige bent die dit herkent. Mijn man zijn tante is van haar 3-ling 2 kindjes verloren, die zei dat ook al tegen me, dat de uitgerekende datum weer een heel moeilijk moment is. En dat klopt inderdaad. Niet leuk, maar je moet daar doorheen. Ik hoop dat ik volgende week weer wat "normaler" ben. Al voelt alles nu ontzettend dubbel, omdat je weet dat je eigenlijk had moeten bevallen en het de feestelijke kraamweek had moeten zijn Jij ook een dikke knuffel terug, want ook al ben je weer een tijd verder, het blijft een pijnlijke verlies van binnen. ik vind het echt een heel mooi gebaar van je oom en tante!