hallo meiden, ik heb de babykamer bijna helemaal klaar maar alleen heb ik nog geen leuke ledikantlakentjes gevonden. wij zijn helemaal gek van lammetjes, maar kan niets vinden. de babykamerkleuren zijn helemaal van deze tijd (limegroen & azuurblauw) maar het lijkt wel of er niets in te vinden is. waar zijn jullie geslaagd voor de lakentjes? ik hoor graag jullie tips
Na lang zoeken voor idd ook iets wat bij die kleuren past: bij babyplanet (in weert, weinig keus...) en prenatal! Vaak gaan kijken, heb wel 6 keer getwijfeld tussen lakentjes die ik eigenlijk niet mooi vond, maar er toch moest hebben. Na lang zoeken gelukkig leuke gevonden! Succes
ik heb hele leuke gevonden bij babyplanet. Had ook tijdje terug bij wibra in aanbieding lakentjes meegenomen zagen er leuk uit alleen je merkt heel goed het verschil van kwaliteit Hema heeft ook vaak leuke !
Ik heb dekentjes en lakentjes bij de Leen Bakker vandaan in het aqua. Ik heb laatst nog een hele leuke dekenhoes gekocht bij ikkelief.nl.
Kijk op s-factory.nl Daar hebben ze een lakentje van Cottonbaby met een schaapje! Héél erg mooi. Die met dat prinsje ernaast ben ikzelf helemaal weg van , dus zodoende kwam ik die met het schaapje tegen... l
Bij Prenatal wit lakentje met drie rijen limegroen geborduurd lijntje erop. Ook goede kwaliteit trouwens. Ze hebben er ook witte wieglakentjes met blauw lint erop gestikt, maar die kwaliteit vond ik minder.
Bij Gardo hebben ze hele leuke van "Girafje" (uiteraard met een Giraf ) in het lime groen. Echt lief! Setje
via prenatal had ik toendertijd leuke gevonden van goede kwaliteit, maar ook de grotere kruidvats hebben leuke lakensetjes. Ik heb ook de kleur lime als hoofdkleur maar dat combineerd ook mooi met wit met een limerandje. Zeeman had toendertijd ook mooie lakentjes met een limerandje en met schaapjes erop! Misschien dat je nog geluk hebt bij eentje bij jou in de buurt. Succes ermee