Hoi iedereen, Mijn vriend en ik vinden Anne een hele leuke naam en ik zou vandaag de geboortekaartjes bestellen en de naam Anne doorgeven als het een meisje wordt. Maar ik twijfel sinds 2 dagen ineens. Ik vind namelijk Nienke ook al een hele tijd leuk en mijn vriend zegt weet je? Ik vind Nienke ook heel erg leuk dan kiezen we daarvoor. Nu wil ik gaan maar ik wil graag weten welke naam jullie leuk vinden. Anne Nienke Heel erg bedankt!
Je kan de uiteindelijke naam toch doorgeven als de kleine geboren is, dat hoef je nu niet vast te leggen. Misschien zie je de baby en denk je, dit is typisch een Anne/Nienke.. Dus maak je geen zorgen dat je twijfelt. Je hoeft het pas zeker te weten als je het kindje gaat aangeven bij de gemeente (binnen 3 dgn na de geboorte) Persoonlijk vind ik Anne heel mooi!
Het zijn alletwee hele mooie namen! Ik zou voor Anne kiezen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk Veel succes! Trouwens mijn zusje heeft de eerste dag een naam gekregen die echt niet bij haar paste, dus hebben ze het veranderd in de naam die ze nu heeft. Dus misschien kies je nu voor een van de twee en blijkt de andere naam beter bij haar te passen...
ik vind anne de mooiste naam maar idd wacht tot je haar ziet. en nom de naam met achternaam hard op, dan kan je ook luisteren of je het wel mooi vind klinken
Nienke 8) Zo heet ik zelf LoL En bij Anne denk ik aan een meisje die ik nooit echt mocht vroeger dus voor die zou ik nooit kiezen maar goed heel persoonlijk dus!
Anne is wel erg leuk maar volgens mij ook erg populair - Nienke vind ik ook leuk & lief en wat meer bijzonder. Ik zou persoonlijk voor Nienke gaan. Maar wacht tot de kleine er is met de uiteindelijke beslissing, wie weet wat jullie dan wel niet denken!