Weten jullie een manier om mooie geboortekaarten & service automatisch verzenden?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mompelientje, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi allemaal,

Ik woon in de buitenland en mijn bevallingsdatum is 7 februari. Ik heb 100 adressen in NL (allemaal familieleden) om een kaartje te sturen, alleen weet ik niet hoe, waar en wat ik moet doen :(

Ik zoek iets fleurig waar ik ook meteen én foto kan uploaden van de pasgeboren babietje en dan meteen de gewicht en datum aanpassen en dan opsturen. Maar dan wel een service die aan iedereen opstuurt. Zou zoiets bestaan?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ja hoor. De kaartjes van mijn kids komen bij kaartje2go vandaan. Daar kan je zelf je kaartje samenstellen en evt opslaan. Later open je hem en kan je gewicht en datum toevoegen en evt foto's. Adressen kan je van te voren al invoeren.
    Daarna is het betalen en klaar. Ze worden dan verzonden door hun. De volgende dag hadden ze hem al in huis. Ik heb ze 10 min voor sluitingstijd ingeleverd.

Ook een superservice. Ik had de datum en naam er verkeerd opgezet. Niet opgelet. Ze hebben me super gehlopen en hebben op hun kosten, nieuwe kaartjes gestuurd!!

3. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Wij hebben de geboortekaartjes bij Geboortepost.nl besteld. Super kaartjes, en erg goedkoop.

Je adressen kun je via Excel uploaden. Als je baby er is, hoef je alleen nog nog even de laatste gegevens online aan te passen, en met 1 druk op de knop, zijn al je kaarten verzonden. Zij versturen dus rechtstreeks.

Toppie service ook, vraag anders eerst even een gratis proefdruk op, kun je kijken of het je bevalt!

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mn vriendin had haar kaartje via een drukker besteld. Ze heeft van tevoren zelf de enveloppen, deze lagen weer bij de drukker.
    Na de geboorte( op vrijdagmiddag) gelijk de drukker gebelt.
    Kaartjes wedn gedrukt en door drukker in enveloppen gedaan. Op de post. Volgende dag bezorgd...
    Kaartje2go werkt ook super

Deel Deze Pagina