Hoe snel na ei al symptomen van eventuele Zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Debster84, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai!

Ik vroeg me af (en dan voornamelijk aan de meiden hier die al zwanger zijn);
    Hoe snel NA de eisprong had je al ergens last van??
    Ik heb dinsdag me eisprong gehad en heb sinds 2 dagen dat ik erg moe ben, me darmen borrelen, veel hoofdpijn, zeurend gevoel in me buik, en soms wat steekjes in me liezen...
    Weet niet of dat iets kan zijn maar ben wel benieuwd! ;)

Dus graag jullie ervaringhiermee willen horen!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi!

Ik had op 2 dpo menstruatiekrampen, vond dat toen erg vreemd!
    4dpo deden mijn borsten pijn, ik ging op mijn buik in bed liggen en dacht echt auwwww!!!! Paar dagen later begon ik diarree te krijgen.

Achteraf zijn de puzzelstukjes wel op zijn plek gevallen! :D

Al met al voelde ik me gelijk na ei al heel anders dan anders....

3. judibi

judibi Bekend lid

hier pas vanaf 9 dpo, in de late avond, dat was voor mij 4 dagen voor nod (lf 13). succes!

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik lees ff mee:D

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte ongeveer 8 DPO dat m'n borsten pijn deden, maar zocht er niets achter, had ik ook als ik ongesteld moest worden. Vanaf 10 DPO had ik last van misselijkheid 's avonds, nu nog:)

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Alvast bedankt voor de reacties maar ik wil er meer meer meer haha er zijn er toch wel meer zeker he???
    Mischien in het verkeerde onderwerp geplaatst...

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ik lees ook mee! Ben ook heel benieuwd. Vorige maand een vmk gehad, maar deze maand wel gelijk weer keurig op tijd m'n ei gehad rond 21e/22e. 27e avonds laat opeens flinke buikpijn en met een kruik naar bed gegaan.. Sindsdien af en toe steekjes in m'n buik en wat grieperig gevoel (weet t gaat rond) maar zonder koorts. Sinds gisteravond wat fitter, op moeheid en steekjes in m'n buik na.. Ook sinds vandaag licht misselijk..

Ik weet dat ons lichaam ons raar voor de gek kan houden, maar zijn er dames die dit herkennen? 5feb is m'n nod

8. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik heb ook een zeurend gevoel onderin me buik en liezen en soms wat steekjes en heb het al dagen koud!!!
    Ben ook snel moe en gisteren had ik ook een beetje buikpijn in bed en dacht nog hmm zou het een innesteling zijn ofzo?? stom he je gaat vanalles denken!!
    Heb wel een mega opgezette buik vandaag!!! dat valt echt heel er op!

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Spannend hè! Koud heb ik ook, met name 's avonds.. Tot klappertanden aan toe :D Mja kan ook griep zijn.. Bij mij ging de gedachte op dat t Mss wat kon zijn nu ik de steekjes blijf houden.. Op een aant sites innestelingsdag uitgerekend, dat zou de 27e moeten zijn :$ dus toen dacht ik... Het kan toch niet...?? Of zou het toch...??;)

Wanneer is jouw nod?

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik zit nu op 8 DPO ong en heb hoofdpijn...
    Op dag 6, 7 en 8 DPO al licht misselijk smorgens....
    hmmm nog even afwachten, ben benieuwd.

11. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja die was ik even vergeten ja! Hoofdpijn! nu dat ik er weer last van heb moet ik eraan denken!! omdat ik dat ook elke dag wel heb!
    Nu heb ik ook beetje buikpijn meer links weet niet wat voor pijn heel vaag kan het niet uitleggen....
    Oh en isis mijn NOD is denk ik de 9de ofzo??als ik disndag me ei heb gehad op dag 50 dan zou ik op dag 64 me ongi uiterlijk moeten hebben dus is dag 65 op de 9de dus zou dat me nod zijn denk ik??? ja beetje vaag bij mij omdat ik elke keer een lange cyclus heb nu en ik waarschijnlijk helemaal nog geen ei heb gehad in die tijd en nu heb ik hem opgespport met ovutesten...
    Dus zou ook niet weten waar ik ergens uit kan rekenen wanneer er een innetseling zou moeten zijn..

12. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Een innesteling vind over het algemeen plaats tussen 5-9 dagen na eisprong.

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ah ok, vandaar.. Wat naar dat je cyclussen een tijd raar gelopen hebben,maar fijn dat je je ei op hebt kunnen sporen!
    Als je dinsdag je ei hebt gehad,zal de innesteling tussen gisteren en donderdag plaatsvinden denk ik.

Weet je al wanneer je wil gaan testen?

14. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi ik ben nieuw hier naar was op zoek naar wat antwoorden dus heb even alles gelezen en veel van jullie klachten herken ik ook. dacht meld me meteen ook even aan kan ik gezellig mee kletsen.
    wij zijn vanaf okt bezig. ga nu mijn vierde en laatste week in voor ik ongi moet worden. ik heb de eisprong naar mijn gevoel ook duidelijk gevoeld dit keer en heb paar dagen erna ook buikkrampen gehad en hoofdpijn, duizeligheid en ongeveer een week erna ben ik 1 dag erg ziek geweest misselijk, braken, koud en warm maar geen koorts, rugpijn. en nu sinds een paar dagen ook erg veel wit slijm wat ik normaal nooit heb en de krampen in mijn onderbuik, lies en zij heb ik nog steeds heel ligt en soms een steek echt zo'n ongi pijn gevoel. maar ik moet pas over een week worden dus hopen dat het raak is.

Isis857 en Debster84 hebben jullie ook dat witte slijm en de andere dingen we zijn ongeveer even ver want ik moet rond 6 feb ongi worden hoop dat we het alle 3 niet worden dan:)

gr pjpj

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    @pjpj
    een expert ben ik niet, maar volgens mij is wit slijm een teken van ovulatie? Is het ook rekbaar?

Ik heb mn ei niet echt gemerkt, was wel heel moe die dag erna...
    Zit nu op 9DPO en volgens mij zijn er al mensen die dan positief testen!?? Ik hoop dat ik me in kan houden, hihi....

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey pjpj, hier niet abnormaal veel slijm eigenlijk. Wel iets meer, maar niet abnormaal

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Lovelylonnes, wat spannend! Jij al klachtjes? Wanneer ga jij testen? :)

18. vlinder1981

vlinder1981 Actief lid

25 jan 2011
    347
    1
    18
    Zeeland
    hoi, ik lees ook ff mee. begin gelijk met een vraag: wat is DPO?

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    dat is de dagen na je eisprong

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584