Weten jullie het misschien?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hironobesh, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hallo dames,

Kunnen jullie me mssn antwoord geven of adviseren?
    Kom net met Sanne bij het CB weg.
    Moest vandaag bij de arts zijn ( die er pas na 7 maanden achter kwam dat Sanne beenlengte verschil had)

Nu vraagt ze me hoe het allemaal gegaan is met het broekje enz.
    Ik vertel haar dat de arts de foto's had bekeken en zei dat het er fantastisch uit zag en we niet weer hoefden te komen.

Nu ging zij nog eventjes vrolijk aan Sanne haar beentjes pieren en porren en kijkt dan met zo'n blik van hmz.
    Vraagt ze of Sanne al kruipt. Ehh... nee want ze is net een week uit haar broekje waar ze 3 maanden in heeft gezeten.
    Oja.. vergeten :rolleyes:
    Nu moeten we volgende maand terug komen en dan wil ze Sanne weer bekijken.

Nu is Sanne ook niet zo van haar gecharmeerd. Altijd als we bij haar zijn is het huilen met tuiten. Sanne vind haar volgens mij ook een beetje eng.
    (geef ik haar ook wel gelijk in, maar goed)
    En ik vind haar ook erg zakelijk en weinig bij kindjes betrokken (afstandelijk)

Nu is er ook een wijkverpleegkundige die heel zacht is en lief tegen die kleintjes.
    Sanne voelt zich meer op haar gemak bij haar.
    Nu is eigenlijk mijn vraag, kan ik elke keer naar de WVK. of moet het ene keer arst en andere keer de WVK.?
    (ook voor de prikjes)
    Wie o wie kan me hier meer over vertellen?
    Sorry voor het lange verhaal.
    Alvast bedankt,
    Hillegonda

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nee om en om naar de arts en vpk... Arts kijkt toch naar andere dingen, zoals lui oog en ontwikkeling en andere gezondheidsdingen... Je kunt toch zo een ander bureau aanvragen als je deze niet bevalt! Ik zou het wel doen als ik jouw verhaal hoor. Bij ons zijn er meerdere bureaus in de stad!

3. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Jammer genoeg is er hier maar 1 CB.
    Als er meerdere waren was ik zeker gaan kijken naar een andere.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou het "gewoon" tegen de arts zeggen. Ook al is het misschien moeilijk, wellicht is dit een eye-opener voor haar/hem en kun je in de toekomst wel goed met diegene omgaan.

5. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Ik laat de arts altijd wat gelaten over mij heenkomen, artsen vind ik altijd al klinisch, dus daar trek ik me nooit zoveel van aan en zo vaal hoefde hij er ook niet heen (hier ook bezoekjes om en om) en geniet van de bezoekjes bij de verpleegkundige. Hij valt nu onder het peuterbureau, dus alles gaat weer anders als daarvoor.

Groetjes, vonneg

Deel Deze Pagina