Wanneer was de GROTE verandering dan? Ik ben nu wel benieuwd naar de oude layout Kan me er helemaal niets van herinneren
Wat een goeie link!!! Ik zit nu heerlijk even terug te lezen hoe t toen was.... Even herinneringen ophalen...
Die layout was ik alweer vergeten! Wie ik nog wel soms mis is Belle. Zij kon zo mooi schrijven! Ik vond het heel jammer dat ze wegging.
Toch mis ik soms die oude smileys wel. Kan er niet meteen een voorbeeld van vinden, waren er meer dan nu...
Of die oude zwangerschapspagina banners.. Roze en blauw Heb al gegoogled, maar kan het niet vinden.. Misschien iemand anders..
Voor mijn gevoel is die switch nog niet zo lang geleden, maar vind dan ook dat de tijd zo snel gaat dat sommige dingen als gisteren lijken. Ik vond het oude forum fijner en zwangerschapsachtiger haha. Maar was destijd heel snel geintegreerd op het nieuwe forum hoor, ben niet zo moeilijk
Ik vond het oude forum wel iets makkelijker in gebruik en moest wel even wennen aan het nieuwe forum.Volgens mij moest iedereen dat wel maar nu vind ik dit forum net zo makkelijk.
Bovenin staan de jaartallen, daar klikken op 2005 en dan op een vakje klikken met een blauw bolletje erop. Daar zijn zeg maar de screenshots van.. Het is even puzzelen, maar dan lukt het echt. (je kunt hier heel veel websites terugvinden....) S6