weten jullie het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje17jaar, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje17jaar

15 aug 2008
    7
    0
    0
    hoi ik ben een 17 jarige meid en nogal volwassen voor mijn leeftijd

In februari ben ik gestopt met de pil en sindsdien heb ik een enorm onregelmatige cyclus gehad.
    34-75-21-30-nu

Mijn laatste ongi begon op 3juli. Nu dus al zo'n 6 weken geleden.
    Mijn vraag is eigenlijk dit:

Ik heb 2 weken geleden (dus 4 weken na mijn ongi) enorme hoofdpijn gehad voor 5 dagen en had nogal lichte ongi krampen. Verder had ik ook steken in mijn darmen en in mijn zij en (zoals het leek) mijn eileiders.
    Ook moet ik vaak plassen.

Nu heb ik de afgelopen 2/3 dagen weer wat last van hele lichte ongi krampen in mijn buik.

Zou dit een teken kunnen zijn van een zwangerschap?

Ik hoop op wat advies, want ik durf geen test te halen.

2. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hoi,

Volgens mij loop al een topic van je met zelfde vraag en je heb als advies gekregen van andere dames; alleen een test kan je zeggen dat je zwanger bent of niet! Wij kunnen dat niet doen... Mischien toch testen? Zwanger zijn is iets heel mooisss echt waar. Ik heb 2 kids en een derde op komst.

Maar volgens mij ben je helemaal niet klaar voor een kind of zie ik het verkeerd?

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
  4. Trees

Trees Niet meer actief

Meis als je echt zo volwassen bent als je schrijft ga je NU een zwangerschapstest halen!
    Mocht deze inderdaad positief zijn neem je de nodige maatregelen voor een gezonde zwangerschap zoals het slikken van foliumzuur. Dat zou pas getuigen van een portie volwassenheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

waarom zou je niet durven te testen?

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad wij kunnen je heir neit helpen kunnen niet in je buik kijken
    de enige manierom wat te weten is een test doen!

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Nogal volwassen voor je leeftijd......klinkt er niet zo naar. Ik zou een test halen en als die positief is foliumzuur gaan slikken.
    MAar al sje condooms gebruikt en hem er ook nog eens voor het zingen de kerk uithaald zou je bijna niet zwanger kunnen zijn. Ik naam aan dat je het elke keer via deze manier hebt gedaan of ben je decondoom wel eens vergeten?

7. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Als 3 juli de eerste dag van je laatste ongi was, dan zou je via een testje kunnen weten of je zwanger bent of niet.

Zo loop je toch ook alleen maar te stressen meisje, terwijl je misschien helemaal niet zwanger bent. Doe het nu maar. Met zo'n testje heb je binnen een paar minuten een antwoord.

Succes

Deel Deze Pagina