Heb de 20 weken echo gehad en toen kwam de geslachtsbepaling op 80% zekerheid uit op. Beentjes en navelstreng lagen telkens in de weg zij ze. Waarom geen 100% het is wel of geen piemel of heb ik het nou verkeerd. Heb echofoto van het geslacht toegevoegd wat zij dacht het geslacht was, ze kon het niet met zekerheid zeggen Wat zeggen jullie?
Ik denk echt een jongen hoor! Ik heb 2 weken geleden een geslachtsbepaling gehad, en die leek hier wel erg op! En mij durfden ze wel verzekeren dat het een jongen word!
Doordat ik het nu niet voor de volle 100% weet, vind ik het wel moeilijk met aankopen doen, houd het toch maar neutraal.
Waarom laat je anders geen pretecho maken met geslachtsbepaling? Wie weet kunnen zij het beter zien en ligt hij/zij er beter voor.
Zo zag het er bij onze eerste ook uit dus denk een jongen....als je het 100% zeker wilt weten zou je een pretecho moeten laten maken... Groetjes Lysanne
Tsja, ze weten het nooit zeker. Ik pin me er iig niet op vast. Heb je alles in blauw gekocht, moet je ineens overgaan op roze. Iek!
Ik denk jongetje. Als ze jongetje zeggen en het was duidelijk te zien, is dit meestal niet fout (alhoewel, je moet er nooit 100% op vertrouwen). Andersom is het vaker fout, bij mij hebben ze 4 echo's een meisje gezegd, maar bij de 3d echo van 26.5 weken was het toch heeeeeel duidelijk een ventje Ik raad aan om een 3d echo te doen, is vaak veel duidelijker!