Menstruatie na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anomiekje, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.
    ruim 4 weken geleden heb ik een miskraam gehad door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Ik moest onder controle blijven om te kijken of mijn hcg wel daalde. 6 april heb ik voor het laast geprik met 1.4 hcg. De gyneacoloog vertelde dat het dan waarschijnlijk nog 4 tot 6 weken zou duren voor mijn menstruatie op gang zou komen.
    Vrijdag (10 dagen later) was ik opeens ongesteld.
    Ik snap er echt helemaal niks meer van, want dit kan toch helemaal niet?
    Je lichaam maakt immers geen eitjes aan als je hcg in je lichaam hebt. Dus dan zou ik na 10 dagen (of nog minder, omdat het hcg toen nog niet eens helemaal weg was) weer ongesteld worden.
    Kan iemand mij helpen?

Groetjes!

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    sorry van je miskraam, maar misschien was je HCG wel eerder uit je lichaam, 2 weken naar mijn miskraam teste ik alweer negatief
    Het verschilt per vrouw

3. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

Ja dat snap ik, maar 6 april was het nog niet weg en 16 april werd ik ongesteld...

4. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

hey meis

hopen dat je snel duidelijkheid hebt meis!!!

liefs mij

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Dat kan ook wel, mijn vk vertelde mij toen dat ik eerst een menstratie van mijn mk zou krijgen en dat de kans bestaat dat je erna zo weer ongi wordt maar dan je 'gewone'
    Anders moet je even aan de HA of VK vragen als je het echt zeker wilt weten!

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Dit kan hoor!
    Ik ben 4 dagen na mijn MK op controle geweest bij ZH en daar moest ik ook bloedprikken en daar had ik nog 10,5 HCG in mijn bloed zitten.
    ong 3 weken later werd ik ongesteld.

Soms is je HCG sneller uit je lijf, dan bij andere meiden. Ik denk dat de gyn ook een gemiddelde gegeven heeft.
    Sterkte met het verwerken! Het is niet zomaar iets!

Deel Deze Pagina