2 dagen voor nod negatief getest met predictor early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasmintje, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand voor nod negatief getest met preditor early maar toch zwanger??
    Ik lees namelijk slechte ervaringen over deze test...
    Maar aan de andere kant denk ik, ik wil het gewoon niet geloven want de hoop voor deze maand is dan ook afgelopen en hoop doet leven he...

2. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Predictor early staat wel bekend om valse streepjes, maar geen streepje is volgens mij niet zwanger... Als je na je NOD nog niet ongi bent even testen met kruitvat 2v5... Zijn ook super gevoelig!

3. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad kruitvat 2 voor 5 of testpoint van Etos (ook rond dat bedrag voor 2 stuks) testte ik ook voor NOD licht positief mee (streepje is dan heel licht, maar streepje = streepje :D

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik had 2 dagen voor de vermoedelijke nod ook een negatieve test dan wel de 2 voor 5 van kruidvat. En vorige week maandag een lichte streep en afgelopen maandag echt een knaller. Dus het kan nog steeds hoor.

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Het blijft altijd tricky om voor je NOD te testen. Ook al test je positief, dan kan het in die 2 dagen nog mis gaan. Zelf een redelijke kans nog dat het misgaat! Dan is de teleurstelling natuurlijk nog veel groter...

Verder weet je niet hoe snel je HCG aanmaakt. Ik testte drie dagen over tijd een tuurstreepje met PE, terwijl die erg gevoelig is. Als je een wit schermpje hebt twee dagen voor NOD, is er nog steeds kans dat het wel raak is!

Hoe moeilijk ook, het beste kun je wachten tot (net na) je NOD.

Succes hoor!!

Groetjes Patricia

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

7. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames bedankt voor de reacties

Ja ik hoop gewoon dat ik te vroeg heb getest ook al was die test speciaal voor vier dagen voor NOD heb ook niet met ochtenurine getest.
    Morgen is mijn NOD dus we wachten even af..
    Ook al heb ik al een paar dagen hier en daar wat menstruatiekramp, ik blijf hoop houden totdat ik bloed zie..
    Ik laat morgen wel weten of mijn menstruatie is aangebroken of niet..

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Succes yasmintje, hopelijk is het raak!! :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Succes!!

Deel Deze Pagina