Misschien een rare vraag....maar ik ben gister het vruchtje verloren met 8 weken zwangerschap. Met 7 weken is het vruchtje gestopt met groeien. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die me een foto of plaatje kunnen laten zien van hoe het eruitziet. Dan weet ik zeker of ik echt het vruchtje ben verloren. Kan niks vinden op het internet.Alvast bedankt.
Bij moj zag het er anders uit. Een sliert zwart en wit. Heel taai, kon het niet uit elkaar trekken. Bedankt voor de moeite.
kan ook gewoon slijm zijn geweest of alleen het vruchtzakje! weet je zeker dat je vrucht 7wk was? want ik kwam er achter toen ik 8wk was. alleen was mijn vruchtje al gestopt met 4wk zwangerschap en dan is het nog zo --> . groot!
Die foto is echt van het vruchtje volgens mij dat uit het vruchtzakje gehaald is. Ik heb zelf alleen een stukje vleeskleurig weefsel gezien, idd taai, maar heb het niet geprobeerd uit elkaar te halen ofzo. Ik zag het en wist meteen dat dat het vruchtje was. Iets met zwart/wit zegt me niks eigenlijk. Kun je er niet op googelen?
Ik kreeg vanmiddag ineens weer wat krampen en verloor net weer zo'n grote sliert. Precies hetzelfde als wat ik maandag verloor, dit was dus toch niet het vruchtje maandag. Denk dat dit stolsols zijn. Hoop dus dat ik nog wel uit mezelf het vruchtje ga verliezen.
Zo kan een vruchtzakje eruit zien: Als je wat je opvang in een glazen iets doet, en er van onder licht op schijnt, kan er als het goed is een beetje doorheen kijken. Dat kan niet met stolsels, wel met een vruchtzakje. Ik heb je overigs een PB gestuurd. Nogmaals ontzettend veel sterkte. Je kunt ook google ook zoeken op "amniotic sac". Daar zijn wat meer hits op, dan in het nederlands.
Het zag er bij mij anders uit. Zullen wel stolsols zijn geweest wat ik ben verloren. Baal er van, kan nergens op internet vinden hoe een stolsol eruit ziet. Wordt hier zo onzeker van. Geeft me erg veel rust als ik weet dat ik het vruchtje kwijt ben. Maar bedankt voor de moeite om een foto te plaatsten.
Je kunt het in koud water leggen, zo'n stolsel. Het is zo lastig te onderscheiden ook, want weefsel of verdikt slijm, dat verlies je ook samen met stolsels. Weefsel en slijm wordt wit als je het in koud water legt. Stolsels blijven donkerrood. Vruchtzakje zoals op de foto hierboven, maar soms ook meer doorzichtig zonder het wittige eromheen. Het ligt er trouwens ook aan hoelang je de miskraam al draagt, of het vruchtje herkenbaar zal zijn als vruchtje. Meestal lost je lichaam het al op, als het bijv. een week geleden al is gestopt met groeien (klinkt erg cru, is het ook )
Ga maar proberen er niet meer teveel aan te denken en hopen dat ik volgende week met de controle echo schoon ben.
Begrijpelijk.. Ik hoop het ook voor jou! En misschien wordt het je de komende dagen al wel duidelijk.
Ik heb er geen foto van gemaakt, ik zat op de wc om te plassen en ineens kreeg ik een soort drang om te persen en verloor ik het vruchtje dus al. Weet zeker dat dat het vruchtje was, mijn bloed stolt nl niet goed dus dit was het enige stolselachtige wat ik verloor. Ik denk dat je het vruchtje nog moet verliezen. Een vruchtje rond de 4-5 weken kan wel oplossen en ruimt je lichaam op maar rond de 7 weken gebeurt dat meestal niet, omdat het te groot is voor je lichaam. Maar ik voelde dus duidelijk aan wanneer ik het vruchtje ging verliezen door een soort persdrang/gevoel. Heb er geen foto van gemaakt omdat het maar een vruchtje was. Ik was trouwens toen 7 weken.
Babyengel, t kan echt oplossen hoor.. ook in een later stadium. T ligt eraan hoelang het al in je lichaam zit. Ik was 8+2 bij de echo, vruchtje was toen nog stevig, maar 4 dagen later was het al 'waterig' geworden, zoals de gyn zei Ging heel snel.