Hallo, Mijn naam is Marlieke (ja, net als mijn nickname hier) en nu zou ik wel eens willen weten of er hier meer dames zijn die Marlieke heten of misschien dames die een Marlieke kennen. Mijn naam komt namelijk (vind ik) weinig voor dus... Kom maar op!
nee sorry zo heet ik niet maar idd een naam die niet zo vaak voorkomt. mijn naam komt ook niet vaak voor : Hedwig
Nee, ken alleen Mariekes......maar die zijn een stuk minder leuk, dat zal dan wel de l van MarLieke en Leuk zijn die ontbreekt.... Wees blij, ik heb bij 5 andere Judiths in de klas gezeten, hahaha...
Ik had zelfs 2 Marliekes op school zitten, waren nichtjes en beiden naar hun oma genoemd, tja... Maar als je een Ltje bij mij er bijverzint, kom ik aardig in de buurt...
komt idd niet veel voor maar dat vindt ik wel mooi mijn naam begin je nu vaker te lezen marline mijn dochtertjes naam ziee of hoor je helemaal nergens :youame
Toevallig hier in de buurt een tijdje terug een meisje geboren met die naam.Vonden we idd een aparte naam.
zo zie je maar dat als je een berichtje zet dat je dan veel te weten komt zelfs naamgenoten, ik heb dat met mijn dochter die heet sharissa en meestal is het met een c maar haar papa vergiste zich met het aangeven
Ik ken 1 Marlieke, via mijn man. Mooie naam! Over "foutjes" bij de aangifte van de naam; mijn opa bedacht toen hij mijn tante ging aangeven dat hij die naam niet mooi vond (ze werden allemaal vernoemd, dus was geen discussie over hoe de volgende ging heten) en hij kwam dus thuis; had hij haar naar mijn oma (dus zijn vrouw) vernoemd inplaats van naar zijn moeder
Oke dat zijn er dus 6 tot nu toe. Bedankt voor jullie complimenten! Ik heb hier ook erg mooie namen voorbij zien komen. Maar er zijn vast nog meer Marlieke's... Dames, laat horen!
ik heb ook nog nooit van de naam gehoord ikzelf heet Larissa dat hoor je ook niet vaak wel Charissa en Jarissa enz.