Ik heb meerdere meiden al gewezen op deze supersite Kreeg net een smsje van me vriendin "en bedankt dat je me aan een nieuwe verslaving hebt geholpen, zwangerschapspagina hhaha he viv..... ik ben hier zelf terecht gekomen door google. ik wilde iets weten, en was vrijwel meteen verknocht. hoe zijn jullie hier terecht gekomen?
Via mijn man. Hij heeft jullie ontdekt op internet, en ik raakte verslaafd. Hij is het inmiddels ook.
Ik ben ook op deze site gekomen via google omdat ik iets wilde weten. Ik was ook direct verkocht! Ik vind het een super gezellig/infomatief forum! Liefs, misspuma
Na het overlijden van ons dochtertjes zocht ik een site waar ik mijn ervaring kon delen met lotgenoten. Ik heb hier heel veel steun aan gehad. Ondanks dat het nu al weer wat beter gaat blijf ik hier in de verschillende toppics meekletsen. Liefs Miranda
Ik weet niet beter, dan dat ik hier rondhang. Volgens mij was het via een andere site, ben eerst altijd geweest als gast totdat we voor een tweede gingen,toen ben ik "lid"geworden.
Heel raar, maar ik toetste gewoon www.zwangerschapspagina.nl in, was aan het zoeken, en zag veel van die dochterpagina's, en op de een of ander manier toetste ik dat in....
google toen ik al een tijdje van de pil af was zocht ik wat informatie en ben zo hier dus terecht gekomen