Bij vruchtbaarheidsbehandelingen kan een man onderbehandeling zijn van ja hoe leg ik dat uit dat er zegmaar een soort ader ofzo over de testikel (bal) heen zit. Ik had het ergens gelezen op zw pagina maar zegmaar dat er een soort bubeltje of ader over heen zit. Dat je zegmaar daaraan geopereerd moet worden een vruchtbaarheidsbehandeling. Weten jullie hoe dit heet?
Ik weet niet of dat het is. Maar bijvoorbeeld dat er iets op de bal of zo zit wat zegmaar weg gehaalt moet worden om zegmaar weer goed vruchtbaar te worden. Heel moeilijk om precies uit te leggen. Maar ik had wel eens ergens op zw pagina gelezen dat iemands man was geopereerd aan zijn bal dat er dus zo een ader of wat dan ook was weg gehaald. En dat ze nu wel kans hadden op een normale zwangerschap.
Owww wacht in 1 balzak zit toch zegmaar 1 bal. Daarnaast in die balzak zit nog een soort klein balletje is dat normaal nee toch? Kijk je hebt de bal in de balzak en daarnaast zit nog een los klein balletje ook in de balzak. Mijn man heeft vroeger een hele harde klap tegen zijn ballen aan gekregen . En hij zei van je zit dag en nacht op dat forum vraag even of dat normaal is. Lekker slim dat hij dat vandaag niet zei bij de gyn
Ik heb er fotos van in mijn album staan. Vermeld onder weten jullie wat dit is 1 weten jullie wat dit is 2
Hoi tirtilisko! Dat word een bijbal genoemd ja http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dnl (naar beneden scrollen, dan lees je alles over het onderzoek en controles) Je kunt er alles over googlen (via afbeeldingen). Dan krijg je dezelfde plaatjes die jij in je album hebt geplakt. Succes!
En die operatie is inderdaad het verwijderen van spataders op de balzak. Die spatader zorgt ervoor dat de temp te hoog is, en het zaad dus van slechte kwaliteit. Mijn schoonvader heeft na 4 jaar proberen die operatie gehad en ze waren binnen 2 maanden erna zwanger
Oww dat moet dus operatief weg ge haald worden. Vrijdag moet mijn man zijn zaad inleveren dus dan horen we verder tot nu toe is er niks gezegd tegen hem. Ik hoop dat het iets is wat geen kwaad kan. Maar gisterenkwam hij er ineens mee. Ik schrok er wel van dus heb het gelijk op het forum gezet. Als het zaad nou vrijdag goed is. Kan dat '' extra'' balletje (bijbal) dan kwaad ik bedoel heeft het invloed op de vruchtbaarheid?
nee dat is het ook niet hihihi lekker handig he van me dat ik niet eens iets normaal kan uitleggen sorry dames jullie zullen het zeker wel vervelend vinden van dit topic
Je bent niet vervelend hoor! Vragen staat toch vrij. Bedoel je dan een Cryptorchidie, om de ballen weer op de juiste plek te brengen en hierdoor het zaad beter wordt. Lekker plat staat het er ook, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Bel gewoon de arts anders. Succes. Groetjes, Elvira