Weten jullie instanties die mij kunnen helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Puk90, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Zeker, ik moest er alleen zo om lachen :D.

2. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    @Puk: jij hebt overigens een pb'tje van mij.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Puk, pb me even wat je nodig hebt, ik heb hier enorm veel liggen... dan stuur ik het naar je op!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    meis er niks mis mnet je verwoording hoor ik vond alleen dat je het heel groot maakte... ieder zijn mening, dat moet toch kunnen zolang je het netjes verwoord.... heb er alleen even op gereageert

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey ts...

Ik wil je veel stekte wensen, dit is allemaal niet niks.
    Ik zou ook even naar een rechtsinstantie bellen om te kijken of je het schuldendeel nog terug kunt draaien, maar dat zal wel vaker worden gezegd hier..

@all.. Weet je.. er wordt soms gesproken over bedelpost en dat meer mensen dat doen en dat dat dan fake blijkt te zijn..
    Maar de ts vraagt helemaal niet om gratis spullen. Ze vraagt advies en instanties om via de normale wegen extra hulp te krijgen.
    Los daarvan staat dat er mensen zijn die spulletjes aanbieden.. (en wat fijn dat ze dat doen)

6. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Meisje toch
    Geen zorgeloze zwangerschap voor je :(

Ik wens je veel sterkt!
    Wat lief dat er zoveel vrouwen zijn die je willen helpen aan spulletjes!

Ik heb bewondering voor je sterkte

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahaa sorry
    daarom reageerde ik terug
    niet om iemand aan te vallen;)

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik kan het toch niet laten. Met stijgende verbazing lees ik de reacties van Bammetjebam.

@Bammetjebam:
    Ben jij bekend met de impact die een abortus op je heeft? Kun je je verplaatsen in het levenslange verdriet wat je hebt, het gevoel dat je nooit meer helemaal compleet zult zijn en wetenschap dat je het jezelf nooit zult vergeven? Jij doet alsof abortus een manier was geweest om de situatie van TS makkelijker te maken.
    Ik kan je verklappen, dat is het niet en ik heb ontzettend veel bewondering voor de keuze die TS heeft gemaakt.
    Ik wou dat ik zo sterk was geweest.

Kom kom, nu niet piepen! Je hebt zelf de toon gezet. Je krijgt wat je geeft.. dus als dat je niet aanstaat lijkt mij dat je maar eens in de spiegel moet kijken.

Ik hoop maar dat als er ooit een dag komt waarop jij diep in de problemen zit, mensen jou niet zullen veroordelen maar je zonder ongevraagd commentaar gewoon zullen helpen..
    Nogmaals, je krijgt wat je geeft..

9. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    /amen

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Of het verhaal nu 'waar is of niet waar' maar Bammetjebam, jouw reactie is ronduit schandalig te noemen.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    amen 2!

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ga me verder nergens mee bemoeien..

Behalve dat ik het geinig vindt dat iemand met de nickname "Bammetjebam"het heeft over wachten op de juiste man om kindjes mee te krijgen ;).

Wilde alleen tegen TS zeggen dat ik nog wat roze dingetjes heb gekregen die ik, zoals je in mijn onderschrift kan zien, niet nodig heb. Het is nog nieuw. PB me als je het kan gebruiken, echt doen hoor!

Sterkte verder meid!

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heeft iemand al pb-contact gehad met ts? Ben een beetje bang dat door dit off-topic gedoe ze hier niet meer komt en dat zal zonde zijn.

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik heb nog een wippertje en complete badset voor je. Mag je gratis hebben, woon alleen in Helmond. Opsturen weet ik niet of je wil maar dan komen er wel verzendkosten bij.

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik heb grote auto... wil spullen van mij en mama van jordy best eens komen brengen als ik jou daar mee kan helpen....ik woon in veldhoven trouwens

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Evelien: helemaal super.

Dus Puk als je even reageert dan kunnen we iets afspreken om het te komen brengen.

17. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    t.s

ik heb nog ontzettend veel meidenkleding liggen vanaf maar 50 tm 86
    van alles wat.
    ook heb ik nog lakentjes voor een ledikantje en hoeslakens,
    en een aankleedkussen en hoezen daarvoor.

ik heb nog van alles.

als je interesse hebt pb me maar even!

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo Puk.

ik heb dit hele topic door zitten lezen.... naar welke notaris ben ji in godsnaam geweest.
    in nederland is het echt wettelijk verplicht iemand uitgebreid te informeren over het niet verwerpen van een erfenis als dat betekent dat iemand in de schulden komt...

ik heb heel er veel moeite met het verhaal dat jouw notaris... die weet dat jij als jonge meid zonder verdere broers of zussen beide ouders bent verloren... jou daar niet over zou hebben ingelicht...

sterker nog... als er sprake is van een erfenis die jou met schulden opzadelt dan moet dat tot in de puntjes als verklaring op papier staat dat jij die erfenis niet verwerpt...
    het is gewoonweg niet mogelijk dat dit je niet is verteld of je is ontgaan...want de hele papierberg kan dan niet worden afgehandeld.

ook schuldsanering zal er in zo,n geval alles aan doen om dit terug te draaien...

dus sorrie maar dit kan gewoon niet waar zijn.... en ondertussen ook al heb je daar dan niet om gevraagd gaan mensen toch spulletjes geven.... ik heb daar echt grote moeite mee

groetjes Jose

19. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ik heb haar een pb'tje gestuurd maar nog niets gehoord. Hoop van harte dat ze zich niet heeft laten wegjagen :(

20. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ze is de eerste niet hoor die dit overkomt. En als er ergens schorriemorrie volk bestaat dan is het wel in Notaris Stad.

Dat de schuldsanering dit probeert terug te draaien is ook niet waar. Kan er helaas over meepraten. Schuldsanering doet bijzonder weinig behalve dan standaard eisers aanschrijven om betalingsregelingen overeen te komen.

Sorry, maar wat je hier zegt is gewoon niet waar.

En stel he... stel nou dat haar die dingen wel zouden zijn vertelt. Stel je voor, je bent jonger dan 21 jaar (ik weet niet precies wanneer haar ouders overleden zijn), je bent vol van verdriet over het verlies van je ouders en dan komt er iemand met zo'n fijn juridisch verhaal.

Iemand bij zijn volle verstand zal daar al niet veel van snappen, laat staan een jong iemand die er geen verstand van heeft en vol van verdriet is. Breng mij de eerste maar die dat wel zou doen in haar situatie.

Ik wil niet beweren dat wat ze vertelt harde waarheid is, ik ken haar tenslotte niet, maar dat maakt meteen ook dat ik niet zou kunnen beweren dat het onwaar is. In dat geval ga ik uit van het goede van de mens ;).

Daarnaast, het is wel een heel ingewikkeld verhaal om zomaar even bij elkaar te verzinnen.

Deel Deze Pagina