Ligt het nou aan mij of zijn de reclames in de rust van het wk nog eens extra irritant ten opzichte van andere reclames? Vooral die van Jupiler: mannen weten waarom.... Heb het al aan mijn zwager, man en vader gevraagd en ze hebben géén idee En die van de ariel pods is echt te slecht geacteerd.... Geloof er totaal niks van
Zag toevallig die van Ariel nét voorbij komen, nou mijn goedkope wasmiddeltje was stralen schoon hoor. Wast een berg, kost een beetje
Kost een berg wast een beetje, Hier ook al vaak gevraagd qaarom net zoals rtl7, meer voor mannen, pff ik kijk ook gewoon huerrr
Dit zijn mega dure reclame blokken!! en zijn bloed irritent....ben allang blij dat second love er niet tussen zat.....die vind ik echt om te kotsen!!
Oh, ik ken er wel een hoop.. Alhoewel, nu ik erover nadenk, betwijfel ik eigenlijk of ik dat echt 'mannen' kan noemen..
Mijn man is groot bierliefhebber en vind Jupiler een stuk beter dan Heineken of Bavaria. Maar Grolsch is qua pils toch het beste. Ik vind het allemaal naar pis ruiken en smaken, dus ik ben in ieder geval geen man.
Volgens mij is de voorkeur voor bepaalde biermerken ook wel enigszins regionaal bepaald. Jupiler (juupkes) worden volgens mij vooral in het zuiden veel gedronken toch? En ik kan me zo voorstellen dat er in Rotterdam toch wat minder Amstel uit de tap stroomt dan een kilometer of 60 naar het noordoosten. Maar ik kan het ook zomaar fout hebben hoor. Ik sluit me aan bij femkes pistheorie. Ik vind dat wk in lingerie op Veronica echt walgelijk. Ik ben echt niet zo geëmancipeerd aangelegd hoor. Maar dat vind ik wel zo vrouwonvriendelijk en denigrerend. Dan kijk ik nog liever naar reclame, desnoods over wasmiddel of pis-uit-een-flesje.
Jupiler hier ook geliefd hoor. En onder die Ariël reclame heb ik mijn dochter maar meteen verteld dat alle wasmiddelen hetzelfde wassen, ik vond deze idd ook irritant. Is ze ook weer wat wijzer geworden haha.
Waarom kunnen ze wasmiddelreclames niet wat geemancipeerder maken? Neem een stel knappe gespierde mannen die in een weiland waarin een wasmachine verzeild is geraakt (werkt zeker op zonne energie) en laat ze op een sexy manier de was naar elkaar over gooien, ophangen, ruiken. En dan ook eens een wat pakkendere slogan... ik ben al die duffe huis moeders met wast een berg kost een beetje zo zat. Iemand een leuk reclame idee? Dat vañ mij gaan ze toch nooit doen.
Ik werk in een supermarkt en het meest verkocht word bij ons heineken. Echt als dat in de aanbieding is word er massaal ingeslagen. Verder, amstel, grolsch, hertog jan en grote blikken huismerk. Jupiler zie ik zelden voorbij komen.
Jupiler rules!!! Die drink ik altijd! zeker 4 flesjes per jaar Maar het is buiten kriek wel het enige bier wat ik drink