Weet even niet waar ik dit kan plaatsen... Wie heeft een bakfiets en is tevreden (of niet)? Ik zit erover te denken om er toch een te kopen, maar ik vind ze schandalig duur! Tweedehands op marktplaats heb ik erg slechte ervaringen mee:vaak zijn spullen zogenaamd zo goed als nieuw maar als je gaat kijken zijn ze zoooo onverzorgd en zien ze er niet meer uit! Alvast bedankt voor jullie ervaringen!
ik heb een johnny loco. wel een electrische. anders vind ik het met 3 kinderen geen doen. ik ben erg tevreden
Ik niet, maar een vriendin van me had een ouder model Babboebakfiets. Zij vond het een onding, trapte ontzettend zwaar. Alleen haar vriend kon er op fietsen. Maar goed, dat is al een aantal jaar terug, misschien dat dat intussen verbeterd is?
M'n oude buren hadden er een ( fietsfabriek) en ik vond het enig! Menig x geleend om met de honden en kids naar het bos te gaan, tas met lekkers mee, broodjes, drinken kleedje hondjes blij kids rennen...echt heel leuk!
Hier een babboe big, zonder trapondersteuning en via marktplaats (vrouwtje had em nieuw gekocht om te fietsen met haar hond, zelf 2x gebruikt en haar schoondochter een paar keer). Altijd binnen gestaan en toen hij wel een poos buiten stond ondet plastic afdekzeilen (Zo stond ie nog toen we em kwamen halen). Wij zijn er erg blij mee. Voor kleine stukjes ideaal, voor lange stukken geen doen voor mij althans. Man is er een keer mee naar mijn ouders gereden (15km heen en 15km terug). Hebben de buggy drager er achter op, dus het is onze pakezel voor als een van ons alleen met de kinderen weg gaat.
Ik heb een elektrische Babboe big. Heel lang over getwijfeld, ook vanwege de prijs, maar ben er ZO BLIJ mee. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik heb geen auto en doe er alles mee. Zou dus wel met elektrische trapondersteuning nemen, zonder fietst heel zwaar, maar met vlieg je over de weg!
Ik heb een popal en ben er erg tevreden over. Nieuw zo een 6-700 euro. Zelfs met drie kinderen prima mee te fietsen. Ben er zo vreselijk blij mee.
Ik heb de babboe big zonder trapondersteuning, maar moet zeggen dat het prima gaat. Ik vervoer regelmatig 4 kindjes en moet zelfs een aantal heuveltjes op. Okee, het gaat niet snel, maar is wel te doen en zeker goed voor de overtollige kilootjes
Bedankt voor jullie reacties! Met elektrische trapondersteuning hoor ik...maar is dat iets anders dan een elektrische fiets? Wat vinden jullie van de prijs? Ik schrok echt van de prijzen... Bij mij gaat het om kleinere stukken ( bos, zwembadje, park, peuterspeelzaal) en ik heb 1 peuter. Ik moet nu met de auto gaan aangezien ik niet ook nog handdoeken, picknickkleed enz kan meenemen op de fiets, met kind. Ik sla bijna achterover dan hahaha! Mij lijkt het dus ideaal! Tot welke leeftijd hebben jullie je kids erin?
Wij hebben een bakfiets.nl zonder trapondersteuning. Hij fietst super. Wel wat zwaarder dan een gewone fiets uiteraard maar niet heel zwaar. Ik fiets er graag en veel op. Ga tot ongeveer 10 km heen en 10 km terug. Verder vind ik een beetje te op de fiets. Wij hebben hem via mp gekocht.
Ja ik zit toch te kijken op MP en zag al wel betere prijzen...maar je moet altijd eerst goed kijken of de fiets daadwerkelijk in goede staat is... Welke hebben jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar een met drie wielen en voor twee kinderen...
Oooeh... Nee dat ligt niet in mijn budget.. (Alleenstaande mama... ) dan maar wat harder trappen hihi!
Wij hebben een bakfiets.nl met twee wielen en de grote variant. Fietst heerlijk ook met drie of zelfs vier goed te doen. Met dikke zwangerschaps buik wel zwaar trouwens. Drie wielen fietst zwaarder dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Persoonlijk vind ik elektrische ondersteuning absoluut niet nodig. Als ik niet zwanger ben dan fiets ik ermee naar het strand (15km). Goed voor lijf en leden
Hier een johnny loco dutch delight zonder trapondersteuning. Heb hem bijna een maand en kan niet geloven dat ik hem niet eerder gekocht heb. ideaal!!! Kind droog op school... Boodschappen eenvoudig in huis... nee echt... iedere euro dubbel en dwars waard geweest!!
Wij hebben met 2 wielen, de lange variant. en 2 wielen omdat dat minder zwaar fietst en ik vind het echt heel erg meevallen met 2 wielen. Heel stabiel. We hebben eerst een ritje op die van bekenden van ons gemaakt, zowel met 3 als met 2 wielen.