Toch maar even vragen, want ik kan het niet meer terug vinden. Ik las van de week iets van een zwangere dame die elke maand door de afscheiding al wist geen hoop meer te hoeven hebben. Nu had ik gister ( de dag van vermoedleijk innesteling als het wel bevrucht was...) 1x een melkachtige afscheiding ( solly ) iets dikker dan melk, maar wel die kleur enzo... Zou ik dan toch maar uitgaan van deze maand ook niet? Ik heb deze afscheiding nooit eerder gehad...
Ik had deze maand hetzelfde, met de dikke afscheiding. Ik was 3 dagen overtijd, en heb een test gedaan negatief. Dezelfde dag kwamen de . Ik hoop voor jou op beter nieuws. Succes. Gr Jose
Nou de duiveltjes komen zondag pas, dus dat was het niet... Kl*te dat jij de volgende ronde in moest.. duim voor je deze ronde...
ik had het ook, maar achteraf dus wel zwanger. Dus ik denk dat het niet veel zegt. Melkachtige afscheiding betekend dat je eisprong al geweest is heb ik me laten vertellen, en of die nou bevrucht is of niet dat weet ik niet.
Ik weet het niet precies maar als ik het terug bereken dan was het in de periode van na de bevruchting maar voor de innesteling. Innesteling zal een paar dagen later zijn geweest ivm de symptomen die ik toen kreeg. Ja het zegt niet zoveel , maar misschien heb je er wat aan.. Liefs
Ik weet ook dat het voor een ieder anders is, maar soms zou je gewoon willen dat het vooriedereen eender is... DAnk je wel, ik moet gewoon afwachten he, net als iedere maand.. Hoe moeilijk ook...
Wel hoop ik natuurlijk dat het nou ook bij raak is! Af en toe is het lichaam een beetje raar he? Vooral een beetje ingewikkeld. Succes en Sterkte de komende "spannende" dagen. LIefs (overigens ik teste 1ste dag NOD negatief hoor, dus ook daar is niets over te zeggen, pas een week later en heel veel spanning later had ik een klein vaag streepje, waar ik ook niet van durfde uit te gaan.)
We wachten maar af.. het lichaam is idd een vreemd iets... hoewel ik denk dat als ik ooit overtijd mag zijn dat ik voor mijzelf toch wel na 1 dag al een voorzichtige conclusie zou trekken omdat ik altijd ( in de puberteit en de 2 andere keren dat ik gestopt ben) een hele mooie cyclus heb gehad...
Hoi, Ik had die melkachtige afscheiding zelfs nog toen ik aan de pil was. (En dan heb je geen eisprong) De keren dat ik niet zwanger bleek had ik deze afscheiding ook, en nu, tijdens mijn zwangerschap ook weer. Het zegt dus niet zoveel. Wat mij wel opviel is dat het dit keer, na mijn ei opvallend "droog" was. Droger dan anders. Vrijwel geen afscheiding. Maar nadat ik een positieve test had, kwam het er met bakken uit! Succes, ik ben benieuwd
hallo ik heb nu al eendag of vier witte dikke afscheiding.voelt net als boter of iets dergelijk.ook nog niet gehad.waarop dit wijst weetik ook niet moest gisteren ongi worden maar nog niets,vanmorgen negatief getest groetjes(banner klopt niet)
Kan zoiets echt je dode eitje zijn? Is dat niet veel te klein om als een 'flubber' te verliezen? Het is toch maar 1 celletje... Ik zit op 5 dpo en ik had wel vlokkerige afscheiding vandaag. Hè, ik hoop niet dat dit m'n dode ei was... jakkie.
tis ook niet je eitje maar weet wel dat het dan over is. Nu met de hormonen van IUI krijg ik dat niet meer.
Hoi nieuw begin, Ik geloof dat je mij bedoelde. Mijn cyclus is zeer regelmatig en precies op dag 5 post ovulatie scheidt ik mijn kwakje uit en dat kun je heus wel zien: beetje kwark achtige substantie. Je eicel is tenslotte een grote cel (even groot als een kersje). Deze methode wordt ook wel de billingsmethode genoemd. groetjes
Miel, je ei komt pas met je menstruatie naar buiten. Je eitje is niet zo groot als een kers, dat is je follikel je eitje kan je niet zien.
hahahah nou je zal je verbazen lucia, je follikel is wel zo groot, 2,5 tot 3 cm. Ik had deze keer pijn! had 3 van de dingen aan 1 kant! pffff deed echt zeer!
Jaha jouw opmerking bedoelde ik.... thanks... dus precies op de 5de dag scheidt je dat uit? Is dat dan ook echt zeg maar melkachtg maar meer gelei achtig?
Dat heb ik ook altijd geleerd ja, maar ik las zoiets hier en nu het 2 mnd ineens heel anders gaat bij mij heb ik zoiets van misschien heb ik wel iets verkeerds geleerd en let ik op de verkeerde dingen....