Floddertje, hier kun je het kwijt hoor. Kun je alles van je af kletsen Mijn vriend heeft er juist nog meer moeite mee dan mij, zijn collega's weten het, een kennis van hem, een klant van hem en een vriend. Gelukkig vragen ze niet vaak hoe het gaat, soms wel een leuke toespeling die alleen wij begrijpen
Bedankt RaceBabe! Daarom ben ik ook zo blij met het forum! Mijn vriend zegt tegen niemand wat. Ik ben benieuwd of hij nog steeds zo goed zijn mond kan houden als ik een positieve test in handen heb...
Mijn ouders,schoonmoeder en zus weten het ook niet. Een collega weet het wel dat we bezig zijn, maar verder niemand. Het is echt nog iets van ons tweeen.
@floddertje, ff ook niet tactisch van je moeder.. Herken het wel,,is ook de reden dat ik het niet aan mjn moeder vertel. Ze kan me dan zo meewarig/ glimlachend aan kijken..en straalt dan uit dat ze het helemaal niks vind! En idd...hier op het forum kun je gelukkig wel heerlijk 100 uit praten over vanalles!
Mijn ouders en schoonouders weten van niks, alleen 1 collega en een ex-collega weten t, maar ik weet dat zij goed hun mond kunnen houden.. We zijn nu al bijna anderhalf jaar bezig, maar als het nog veel langer gaat duren en we evt bij een arts terechtkomen, dan gaan we t wel vertellen aan wat meer mensen, waaronder onze ouders.. Maar we hopen dat het in de zomer toch gaat lukken zodat het een echte verassing is.. Ik heb besloten om evt na de zomer naar de arts te gaan, tenzij er eerder een reden voor is, (zo'n lange cyclus (81 dagen) als de laatste keer, wil ik niet meer want dan ga ik eerder naar de arts.. )
Ik heb het wel aan mijn moeder verteld, niet aan mijn schoonmoeder. Die vertel ik het het liefste pas als ik negen maanden ben...en dan nog.... Maar mijn moeder vraagt er niet constant naar, gelukkig. Ze weet het, en als er iets gebeurt hoort ze het vanzelf.
@ Djezelf. Inderdaad niet zo leuk hoe mijn moeder reageert. Het lijkt net of ze er eigenlijk niets van wil weten. Terwijl de relatie tussen mij en mijn moeder wel altijd heel goed was. Maar zoals ik al in een ander topic schreef (topic: beetje egoïstisch) probeert m'n schoonzus een beetje te stoken tussen mij en m'n moeder. Ik merk er over het algemeen niet zoveel van, maar met dit soort dingen dan weer wel. Ze (m'n schoonzus) is nu vooral heel erg bezig met tegen m'n moeder zeggen "ja, maar DIT kind, wat IK nu draag is jullie eerste kleinkind en dat zal altijd het meest bijzondere en speciale kleinkind blijven". Nou, daarmee steekt ze me dus echt een mes in m'n rug.
Wha wat een raar kind, die schoonzus van je! Pfff elk kind is speciaal..en niet omdat het nou de 1e is. Het is geen sprookje. Nou succes in ieder geval! ennuh,niet te veel aan trekken van vervelende schoonzussen!
hoi ik heb het alleen aan een vriendin verteld. m`n ouders weten van niks tenminste.............. had afgelopen vrijdag m`n ouders te eten, kroop m`n pa ineens achter m`n computer en keek bij favorieten. hij zei; goh zwangerschapspagina is ook te bekijken op deze computer. normaal zitten alleen m`n vriend en ik achter de comp. dus dit had ik niet verwacht. ik baalde gigantisch m`n ouders zouden er echt van opkijken als ik zwanger zou zijn, die verassing leek me erg leuk, maar denk nu ze die site hebben gezien dat ze het wel in de gaten hebben..jammer
bij ons wist niemand het van de ouders enkel 1 vriendin. totdat ik een miskraam kreeg en het er wel uitkwam. Mijn ouders vondend dat we moesten wachten en genieten. Nu hebben we te horen gekregen dat het niks zal worden, nu zetten ze veel druk achter adoptie.
NA heel lang twijfelen heb ik net met mijn partner de keus gemaakt om onze wens ( letterlijk?) wereldkundig te maken... In eerste instantie wilde we dat niemand het wist, maar omdat het voor mij steeds meer speelt en ik volgens mijn partner zeur hebben we de keus gemaakt dat ik het op mijn prive weblog heb geplaatst. Mijn zusje, mijn ouders ( die het toch al wisten) mijn zus, zijn zus en vrienden van mij, en vrienden van zijn zus lezen dit, dus we zullen wel weer commentaar krijgen... Mara mijn moeder wist het dus wel, doordat mijn zusje bleef trekken toenw e er een keer op visite waren...
Bij ons weten ouders het ook niet alleen een paar goeie vriendinnen van mij en wat vrienden van mijn vriendje....ik vertel het pas als ik 3 maanden zwanger zou zijn...en tot die tijd niets liefs nony
Iedereen in onze omgeving verwacht wel dat we snel aan kinderen willen beginnen, en daarom heb ik nog aan niemand verteld dat ik ben gestopt met de pil. Alleen mijn man en mijn huisarts weten het Ik heb wel zo'n vermoeden dat mijn moeder het weet, maar mijn man wil dat ik het nog aan niemand vertel.
ik heb het niet aan mn moeder verteld. wel toen ik 5weken zwanger was, maar helaas is het fout gegaan. nu weet ze het dus en leeft ze erg mee. vooral omdat het hele gebeuren van de miskraam nog vers is. ik denk dat ze tot ik weer zwanger ben nog wel vaak zal vragen hoe het gaat en wanneer ik ongi moet worden. en mn schoonmoeder had al rompertjes gekocht toen ze wist dat ik zwanger was (vond ik zo lief toen ze dat zei toen ik de miskraam had gehad). wie wat bewaard die heeft wat. nu maar hopen dat ik snel weer zwanger mag zijn. kan ik er weer lekker over kletsen met de oma`s in spe. liefs doris
Als ik zwanger zou zijn zou ik het denk ik ook wel voor de 3 maanden tegen mijn (schoon)ouders zeggen, maar nu het nog niet zover is niet hoor! @Doris ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie. Wij pas begonnen maar een mk lijkt me echt verschrikkelijk. Sterkte en succes!
ik kon mn mond gewoon niet houden tegen mn moeder,, en nu vind ik het toch wel fijn dat ze het weet.. mn vader weet nog van niks.
Nou ik was vanmiddag bij mijn moeder, en ze weet het nu dus wel Mijn vermoedens waren ook juist. Mijn man weet nu ook niet dat mijn moeder het weet, daar zal ie ook niet blij mee zijn verwacht ik zo
Ik heb het wel met mijn moeder gedeeld .. Ze vind het hartstikke leuk en kan niet wachten om oma te worden. Dit geld ook voor mijn schoonmoeder ! Ben wel blij dat ze beiden zo enthousiast zijn ! xxx maris
Ik heb het aan mijn ouders en aan mijn schoonouders verteld. En de reacties van beiden waren erg leuk! Ik vind het ook fijn dat ik erover kan praten, vooral met m'n moeder. Liefs Sabine
Meeste collega's weten het een een goede vriendin. Mijn moeder wil ik het liever pas vertellen als het zover is.