IK heb het nog niet aan mijn ouders/schoonouders verteld. Als ik zwanger ben dan denk ik dat ik het wel redelijk snel zal vertellen. Eén vriendin weet het wel, maar die spreek ik alleen via MSN en woont ver weg. Ik weet zeker dat mijn ouders en schoonouders het geweldig zullen vinden. Mijn schoonmoeder roept zeer regelmatig dat ze het héél leuk zou vinden om oma te worden.
He hoi! Mijn ouders en schoonouders weten het wel. Mijn schoonouders waren er op zich wel blij mee vonden het wel leuk! Mijn ouders daarentegen waren niet zo heel erg blij. Mijn moeder nog wel een beetje maar mijn vader niet zo. Ze hebben allebei zoiets van: je moet nog genieten van je leven en bla, bla, bla. Ik weet dat ze misschien ook wel gelijk hebben maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik pas echt kan genieten als ik zwanger ben! Ook zijn ze bang dat we het financieel niet gaan redden... Maar goed het voordeel is misschien: mijn ouders bemoeien zich er niet mee en vragen ook nooit: hoever is het? Misschien ook wel eens jammer maar gelukkig kan ik er ook goed met mijn vriend over praten. Liefs Annika
Mijn zus en zwager weten het... En 2 beste vriendinnen weten het. Meer niet... bewust gedaan.. Mijn ouders zeggen wel elke keer zo van word het niet eens een keer tijd.. LOL. En me andere zus ook elke keer.. moeten we de kleren nog bewaren van je neefje...Of dan gaan ze opruimen en dan zeggen ze bewaren voor als zusje een kindje krijgt.. Maar ze weten dus nog niets.
Wij zitten eraan te denken om het ook aan mijn schoonouders te vertellen. We weten zeker dat ze supergelukkig zullen zijn en nu vandaag de duivels doorgekomen zijn kan ik wel een oppepper gebruiken!
mijn ouders en schoonouders weten het, mijn directe collega's en vrienden. Tja wanneer je in de MMM zit, en niet altijd jezelf meer kan zijn, komen er vragen...op werk veel vrij regelen, en tja bij mijn ouders was ik of sjaggie of emo...das voor hun ook niet luek. Nu ze het weten staan ze me ook erg bij, het verloopt allemaal niet zo soepeltjes... Gr Bengel
Bij ons weet niemand er van! Ik zou me een beetje "opgejaagd" voelen als er meer mensen vanaf wisten dan alleen wij tweetjes. Wanneer iemand mij vertelde dat ze gestopt was met de pil, zat ik toch onbewust altijd een beetje op te letten of het al zo ver was! Zie ik al een buikje, laat ze bepaald eten staan? Ik zou me er niet fijn bij voelen als mensen dat ook bij mij zouden doen! Wat dan wel weer het probleem oplevert dat mijn ouders mij, als ik blijf eten, af en toe een broodje filet americain in handen stoppen...wat ik normaal best heel lekker vind!
Bij ons weet ook niemand ervan. Heb wel aan een aantal vriendinnen laten doorschemeren dat we misschien eind dit jaar voor een kindje willen gaan.
Bij ons weet ook niemand ervan. Heb wel aan een aantal vriendinnen laten doorschemeren dat we misschien eind dit jaar voor een kindje willen gaan. Oops per ongeluk twee keer geplaatst....
Bij ons weet:bijna al onze vrienden Mijn ouders en broertjes/zusje. Mijn stiefschoonmoeder (alleen mn schoonvader niet hihi) Dat was het... maar bij ons gaat zwanger worden niet zo makkelijk en nu heb ik genoeg mensen om er over te praten.. zie reactie van bengel
Bij mij weten mijn moeder en een goed vriendin het. Ik kan ook gewoon helemaal niets voor mijn moeder geheim houden. Ik vertel haar altijd alles.
Ik vertel het met opzet nog niet aan mijn ouders. Ik wil hun gezicht wel eens zien als ik vertel dat ik kleintje krijg. Hun eerste reactie zal zijn "krijg je er weer een kat/hond bij? Als ik dan vertel dat het dit keer een mensenbaby word, slaan ze stijl achterover! Ik ben wel de laatste van wie ze een kleinkind verwachten.Al mijn zussen en broer hebben al kinderen en ik wilde ze nooit van mijn leven! Kan echt niet wachten op het moment van vertellen. Wel weten 2 vriendinnen het en mijn zus weet dat ik wil stoppen (maar niet dat ik al gestopt ben), ik wil niet dat iedereen gaat vragen of het al zover is. Misschien kan ik helemaal geen kinderen krijgen, wie weet. Mijn vriend heeft het aan niemand verteld, hij wilt liever niet dat mensen het al weten. Ik denk alleen dat ik het niet lang voor me kan houden als ik echt zwanger ben. Tenminsten voor mijn familie. Met vrienden en werk wil ik langer wachten (12 weken). Wel komt mijn nichtje in de vakantie op mijn dieren passen en ik moet niet vergeten deze link dan te wissen, al mijn ovulatie testen en babybladen op te ruimen. Als zij er achterkomt weet meteen mijn hele familie het! bar