Hallo, Ik ben al zo lang aan het zoeken naar een leuke korte, stoere en aparte jongensnaam en ik kan er maar geen vinden. Ik heb de naam Skye in gedachte gehad, maar dat is het ook niet helemaal. Nu heb ik dus eigenlijk geen idee. Hebben jullie nog namen die aan mijn eisen voldoen. Over twee weken zullen we weten of het ook een jongen wordt, want dan krijgen we een geslachtsbepalingsecho. Maar zelf heb ik echt dan gevoel, of zou het komen omdat ik geen jongensnaam heb? Een meisjesnaam hebben we wel. Namelijk Indy. Kom maar op met jullie namen..... x Linda
Ik vind Skye meer een meidennaam eigenlijk. Wat ik een mooie jongensnaam vind is Maro, het is slavisch en betekend de mannelijke, ik mocht deze naam alleen niet geven van mn man hij vond het helaas niets maar we hebben wel hele gave namen voor de jongens gevonden later.
hoi hoi wij hebben gisteren te horen gekregen dat we een ventje krijgen en we gaan hem Kyano noemen vind je dat geen leuke naam?
Hallo Ik vind Kay ook er leuk..maar wij gaan denk ik voor Jayden...vind t zo moeilijk..meisjesnaam waren we meteen al uit..maar jongensnaam blijf toch beetje twijfelen succes
Mijn oudste zoontje heet ook Finn. Persoonlijk vind ik het erg leuk, kort en stoer en ik krijg veel complimenten erover, alleen jammer dat het de laatste tijd erg populair is (staat al in de top 20).