Ik heb zo regelmatig een soort menstruatiekrampen, dat is normaal, maar nu ben ik afgelopen nacht wakker geworden, met een pijn in mijn onderbuik. Dat was niet te filmen. Ik was gelijk bang dat het fout ging. Ben naar de wc gegaan, en er was niets aan de hand. Nu zit ik dit te typen, en mijn buik doet zeer, veel druk, en steken in mijn lies, en mijn rug doet zeer Anders dan de laatste week. Misschien heb ik gister wel teveel gedaan. Herkent iemand dit. Graag tips. Ben er een beetje onrustig over cindy
Misschien iets gegeten waar je darmen niet zo blij me zijn? Je darmen kunnen al in het begin van je zwangerschap flink protesteren hoor. Sterkte er mee.
Ook mijn borsten zijn minder pijnlijk. Alleen de tepels doen wel heel erg zeer. Ik vind het zo verontrustend. cindy
Ik had het ook hoor, zou er niet teveel aan twijfelen. Je baarmoeder is aan het groeien! Vier kerst met het idee dat je een een baby in je buik heb Moed erin houden hoor, ik had het ook en ben nu alweer 16 weken! Sterkte
Hai, Ik zou ook zeggen maak je niet te veel zorgen.....ik heb ook verschrikkelijke pijn gehad en ging ook steeds op de wc kijken of het mis was gegaan.....daardoor werd de pijn ook erger....je gaat je zorgen maken en stressen Toen ik van mijn vk hoorde dat het vrij normaal was en ik mij geen zorgen hoefde te maken....ik moest meer rust nemen en ontspannen.....is het ook stukken minder geworden Ik ben nu 16 weken en heb nog steeds af en toe steken maar dat is dan ook gewoon omdat ik te veel heb gedaan ! Inderdaad wat chiesa zegt : geniet van de kerst en van de kleine in je buik ! sterkte en fijne dagen !
lieve cindy ... Wat jij beschrijft had ik ook in hetbegin ...Had het aan de gyn gevraagt maar dit komt doordat je baarmoeder zich nu een andere vorm gaat geven , En je hormonen maken nu de baarmoeder steviger zeg maar Bij mij is het nu een stuk minder en dat gebeurd bij jou ook ! Ga even liggen als je er weer last van heb ,en ontspan een beetje dit werkte bij mij ook ... Liefs hellen
Bedankt voor al jullie tips. Ik maakte me echt zorgen. Er is gelukkig verder niets te zien behalve wat witverlies. Ben wel wat meer gerust gesteld. Snap alleen nog niet waarom de pijn van mijn borsen bijna helemaal weg is. Zal jullie tips opvolgen en meer rust houden. cindy
Cindy, die buikpijn hoort er echt bij. Zoals je leest zijn er best wat vrouwen die dat hebben. Ik ook, nu welliswaar wat minder omdat dit mijn tweede kindje is maar het is er wel die buikpijn. Je kunt er niet zo heel veel aan doen. Wat verlichtend kan werken is lekker gaan liggen met een warme kruik tegen je buik aan. Of lekker in een warm bad, dan lekker wat lavendelolie toevoegen om te ontspannen. Wat de pijnlijke of juis niet pijnlijke borsten betreft. Het is normaal dat je daar de ene dag meer last van hebt als de andere dag. Dus maak je geen zorgen!
Bij mij hielp het om juist een beetje te eten. Plakje ontbijtkoek of zoiets..... Ik heb er zo'n drie weken last van gehad, van 5 - 8 weken....dacht ook steeds, oh nu gaat het fout, maar nee hoor....hapje eten en alles zakte weer... Na 8 weken kwam het ook niet meer terug... Sterkte, maar maak je niet te druk (makkelijk gezegd hè?)
Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben dat dit snel over gaat, want poeh poeh. Vanacht weer prijs geweest. Weer krom gelegen van de pijn. Ben naar de wc geweest, toen was het gelukkig al wat minder, en toen ben ik zo ontspannen mogelijk op mijn rug gaan liggen, want op mijn zij werd alleen maar erger. Na 15 minuten zakte de pijn. Maar ja om 7.00 was ik al weer wakker, en ben er daarna maar uit gegaan. Ga van de week wel een keer een kruik kopen. Kijken of dat helpt. cindy
minyaweth:dat wou ik ook net voorstellen.......ik heb het zelf ook .....als ik moet poepen.....krijg ik ook kramp en pijn in mijn buik......als ik dan niet naar de wc ga blijf ik die pijn ook houden......dus het zouy best kunnen groetjes tamara