Weten jullie nog precies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amelle, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ja weet het precies op dag en tijdstip, maar ja dat is het 'voordeel' van de medische molen. Het romantische is er dan wel af!!

2. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik weet je datum niet meer maar het moet die keer zijn geweest dat ik bij de muren omhoog vloog en blij was dat mijn man thuis kwam. Nadat ie binnen de voordeur dicht had gedaan kreeg hij een onzettend warm welkom!! :D

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier zwanger geraakt tijdens de eerste maand temperaturen. Hebben toen dagelijks gevreëen vanaf 5 dagen voor vermoedelijke eisprong tot 3 dagen na eisprong. En toen was het raak, alle andere keren ervoor (toen we het verspreid deden en zonder temperaturen maar met ovusticks) niet.

+ Na seks even blijven liggen met kussen onder billen. Niet romantisch, maar misschien heeft het wel geholpen... ?

4. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik ben zwanger geraakt rond 20 september. En ik moet bekennen dat wij toen in een fase zaten dat wij ons met geluid opnamen om het terug te luisteren, en ik weet dat we op 26 sept seks hebben gehad en een tijd ervoor niet. Dus ik gok de 26e. HAHA. Dus ja, ik kan terug horen hoe mijn eitje waarschijnlijk bevrucht raakte LOL :):p:cool::D;)

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk dat ik het wel weet ja, rond mijn eisprong hebben we 2 keer seks gehad dus toen moest het raak zijn geweest!

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Weet het van alle 4 nog, al moet ik bij de oudste wel iets dieper graven. De laatste zal ik nooit meer vergeten! We zaten die dagen in spanning af te wachten of het door kon gaan met ons nieuwe koophuis. Mijn man vroeg nog of het wel kon( moest nl na bevalling 3 mnd stoppen met de pil en zat inmiddels in de laatste maand), heb al jaren een cyclus van 28 met eisprong op dag 15, zat nu op dag 12 dus dacht dat er niets kon gebeuren, totdat ik na die tijd nog eens na rekende en er achter kwam dat ik de die 2 maanden een cyclus had van 25 en 26! De vlgnd ochtend meteen een morning after pil gebruikt. We gingen ervan uit dat het net goed was gegaan. Nou zou net de dag van de verhuizing ongesteld moeten, werd het niet, vond ik niet zo erg door de drukte. Maar 4 dagen later nog niet, dacht dat het door de morning after pil kwam. We zaten net 2 dagen in ons nieuwe huis ( die we hadden gekocht met 3 slaapkamers en geen uitbreiding meer wouden) toen ik toch maar ff een test deed en ja hoor! De streepjes spatten van het scherm af!

7. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Mijn vriend ging op een donderdag naar het buitenland voor 5 dagen en ik zou in het weekend mijn eisprong hebben (we deden ovulatietesten), dus ik dacht, deze maand is de kans verkeken. Donderdags dus nog wel geklust voordat hij wegging en er verder niet meer over nagedacht. En ja hoor, juist in deze maand zwanger geraakt! Het kan raar lopen...

't was trouwens op de bank, missionarishouding en ik heb toen geen hoogtepunt gehad.... :D

8. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ja dat weet ik nog. 7 juli getrouwd, en volgens de kalender was ik 9 juli vruchtbaar. We waren op huwlijksreis naar het altijd mooie Terschelling. Het was in een caravan, klinkt niet romantisch maar het was geweldig. En ik kwam wel klaar (eigenlijk altijd wel) standjes wisselden ha ha het was de enige x seka daar ivm buren en dan moet ik mij inhouden, dat is niet mijn ding!
    We gingen met z'n twee die kant op en zijn met z'n drie op de boot terug gekomen ha ha

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook MMM dus datum en tijdstip precies bekend :p Ik vond het zelfs in het ziekenhuis nog wel een beetje romantisch hoor, de terugplaatsing dan.. We hadden beiden echt zoiets van: ohh nu zit er echt een embryo van ons samen in.. En is gelukkig blijven plakken :D

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik hield die maand toevallig mijn temp en ovu-testen bij op fertilityfriend. En ik weet ook wanneer we gesekst hebben dus daarom weet ik precies wanneer deze baby is gemaakt, wanneer mijn ei gesprongen is en wanneer de boel is ingenesteld. :) Was pas de 1e serieuze ronde dus leek me wel eens geinig om mijn cyclus zo in kaart te brengen :D Kwam er achter dat ik een luteale fase heb van amper 7 dagen dus toen wist ik dat ik er rekening mee zou moeten houden dat het nog wel eens heeeeeeel lang zou kunnen gaan duren tot ik zwanger zou zijn. Toen ik daarover klaagde tegen een vriendin, was ik alleen al zwanger maar dat wist ik dus niet haha! Lucky shot!

11. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik weet dat wij 'erg gezellige' kerstdagen hebben gehad, maar verder? geen idee meer hoe en wat precies. Interesseert mij ook eigenlijk verder niet.

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Van de eerste wel. De tweede geen idee en de derde kunnen er meerdere zijn. Welk standje of wat dan ook heb ik echt geen idee van. Was rond 12 uur volgens mij.

13. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    een weekendje weg naar valkenburg om even bij te komen.. haha

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik deed aan ovulatie testen, en mijn zusje zou langs komen die avond. Dus we moesten en zouden nog even snel klussen haha. Erg romantisch dus...

15. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Koninginnedag -> moederdag eerste posi test

16. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Beide met oud en nieuw onder de douche:)
    Standje achterlangs tegen de muur wat wil je nog meer weten:p
    Beide keren was ik ( aangeschoten ) en kon ik dus veel hebben haha

17. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    helemaal niet mee bezig geweest. Ook omdat ik direct na het stoppen met de pil zwanger werd en we de gedachten hadden dat we toch wel een jaar zouden moeten klussen voor resultaat..... Bleek niet het geval te zijn.

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Na vele verplichte nummertjes vanuit het ZH was het op 26-6 raak.

Ik moest na de eisprong beginnen met Utrogestan ivm mk's. Dus wij werden nauwlettend in de gaten gehouden qua eisprong. Vanaf 18mm zei de gyn al; nou mevrouw, vanavond en morgen aan de bak hoor! Week later was het nog hetzelfde liedje, want mijn ei sprong pas met 28mm!! Dus het waren 7 fantastische dagen! Haha!!

Anyway; ik onder, man boven. Ik niet klaargekomen ( las dat het wel eens zou kunnen helpen en ik moet zeggen dat ik iedere keer zwanger ben geworden als ik niet klaar kwam tijdens de sex. Toeval??), man uiteraard wel!:D

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Van mijn eerste weet ik het precies ja..
    Op ons 7 jaar samen zijn 'dagje' is ze verwerkt, heel bijzonder dus.
    Geen ovu test gebruikt.

Bij nr twee weet ik niet precies wanneer ze verwekt is.
    Wel weer zonder ovu test, met hoogtepunt en ik lag deze keer onder die maand. LMFAO...

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dat klinkt als mijn man!!:p

Moest ook uitermate mijn best doen om niet klaar te komen. Haha!

Deel Deze Pagina