Weten jullie nog precies..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Amelle, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Ik kan je zelfs het tijdstip van de bevruchting geven.:D
    (zie onderschrift)

2. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

jup ik weet het precies 10 augustus 2012, op vakantie in de tent whahahahah en nog erger op op een luchtbed hahahaah ach ja...

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ja, bij de tweede wel.. op mijn man's verjaardag! we hadden een drukke maand, had zelfs niet eens door dat ik over tijd was, had die maand in mijn hoofd al als verloren beschouwt omdat we eigenlijk maar een keer hadden gevreeen in mijn vruchtbare periode :)

4. Luja

Luja Niet meer actief

Hier op 7 9 of 11 september 2012 haha, hadden ff berekend wat de 'beste dagen' waren na verwijdering van m'n mirena

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja. Mijn oudste is verwekt op 17 november 2008, savonds na een optreden van mijn zanggroep en daarna heel wat alcohol. is de eerste en enige vrijpartij zonder ac geweest dus dat was makkelijk te achterhalen.

mijn jongste is op 14 november 2010 verwekt, dankzij een afgegleden condoom.

wel heel leuk om het zo precies te weten. heb van beiden op 1 december positief getest.

6. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel

haha ik moest echt lachen om dit topic, knap dat ze weten welk standje enzo... als ik het dan ff niet meer weet kijk ik toch even in mn appje!!! Weet ik gelijk of ik klaar ben gekomen of niet!

zie je het voor je!??:D:D

ik heb wel apps m.b.t. hoe je kindje groeit maar van deze nog nooit gehoord:D

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Nou, nee dus. Dan is het 8,5 maanden geleden...

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    19 februari 2012 :D

Maarja, kan maar zo zijn dat die zwemmertjes pas de dag erna de finish hebben gehaald he ;) Weet nog wel dat we na het vrijen elkaars hand pakten en zo samen in slaap gevallen zijn... het voelde heel bijzonder, omdat we er ook samen voor hadden gekozen er voor te gaan, dan weet je dat het met die keer zo maar raak kan zijn, en twee weken later had ik een positieve test in handen! :)

9. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen twijfel mogelijk van welke dag, uur en stand :D !!!

10. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

Nov 11, 2010
    290
    0
    0
    15 juni of de 16e, bij de 15e een vluggertje voordat ik uit eten ging met collega's. De 16e staand onder de douche hihi.
    Denk zelf de laatste, zo is onze eerste namelijk ook verwerkt. ..

11. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja hoor weet het hier ook precies...
    Tenminste weet wanneer mijn eisprong was, bevestigd met een follikelmeting. Weet alleen niet welke keer ik zwanger ben geworden, van de 2 dagen voor mijn eisprong, of van de dag na mijn eisprong.

Ben geloof ik wel beide keren na mijn man klaar gekomen. En die laatste keer (na mijn ei) was ook een vluggertje voor ik een nachtdienst moest gaan werken.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Bij de eerste weet ik wel de precieze dag. De verjaardag van mijn man.
    Bij de tweede heb ik geen idee wanneer ik precies ben zwanger geraakt. Maar een app waar je alles bijhoudt zoals jij beschrijft gaat me net wat te ver;)

13. hartje82

hartje82 Actief lid

Apr 6, 2011
    117
    4
    18
    Ik weet het precies, maar wanneer ik bevrucht moet zijn is niet strak zeker, dat zit em in een paar daagjes.Ik reken vanaf mij eisprong, mijn verloskundige wijkt daar 2 dagen vanaf. Ik voelde altijd mijn eisprong en die avond (op vakantie), terwijl ik door een hel van pijn ging, hebben we toch geklust. We waren al anderhalf jaar bezig en ik dacht ach we zien wel. paar dagen later had ik een lichte bloeding, toen dacht ik al "zou het???" en ja hoor ben inmiddels 27 weken zwanger van een jongetje. Zo blij :)

14. Ja ik weet het bij beiden.
    We hadden bij deze zwangerschap in die maand maar 1x seks in de vruchtbare periode, 3 dagen voor mijn ei. Mijn ei was overigens niet te missen want ik liep al dik een week met hele heftige pijn, zo erg dat ik moeite had met zitten en opstaan. 3 dagen later zat ik op de bank, (was op 10 september 's avonds want ik zat een programma over 9/11 te kijken haha) ik had die hele dag dubbel gelegen van de pijn, en opeens zakte het heel snel af. Tegen de tijd dat ik naar bed ging was het bijna verdwenen, dus toen wist ik dat ik mijn ei had gehad.

Bij mijn dochter hadden we ook voor het laatst 3 dagen voor mijn ei seks omdat mijn vriend ziek was toen ik mijn eisprong had, en mijn verleiding mislukte :) Anders was mijn dochter misschien wel een zoon geweest haha.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Op de verjaardag van mijn schoonmoeder:p
    Zonder ovulatietest maar geen idee welk standje:)

16. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Op de stoel, in de kamer van de dokter :D

Maar wel met mijn man ernaast, aangezien het een icsi was :D Dus ik weet het tot op de minuut nauwkeurig:p

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    toen ik zwanger was heb ik idd ook een app op mijn gsm gehad. Heel leuk, met filmpjes en alles. Was wel in het engels..
    Om terug te komen op je vraag..
    Ik weet zeker dat onze dochter op 2de kerstdag is verwekt ivm vruchtbaarslijm en de enige vrijpartij die week ;) Standje was waarschijnlijk gewoon missionaris ;) na 8 maanden dacht ik, ach nu zal het ook wel niks zijn, daarbij maar 1 keer seks gehad ach.. en je raad het al.. 09-01-2012 testte ik positief en 20 september 2012 werd ik mamma :)

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Op vakantie. Weet niet welke dag, maar wel op vakantie!:D

19. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,884
    2,892
    113
    Noord-Holland
    Datum, tijd, hoe ik erbij lag en wie er nog meer bij waren :p

20. Elynada

Elynada Bekend lid

Jan 12, 2011
    502
    0
    0
    België
    Hier v eerste zoontje rond 11 september 2010. Waren op welnessweekend in Spa (België) en de eerste ronde bezig :) . Deze keer rond 25 juli 2012... was twee dagen voor NOD dus dachten we dat het toen geen kwaad kon, heb heel regelmatige cyclus. Toen is eisprong twee weken te laat gekomen dus ipv 2 dagen voor NOD bleek het net voor eisprong te zijn :) Hele verrassing want wilden nog een jaartje wachten wegens bouw huis (dus financieel wat zwaardere maanden met huur appartement en afbetaling nieuwbouw huis en nu nog de komst v baby waardoor ik minder kan werken en minder verdien en dan als baby 1maand is de verhuis :( ) Ondertussen is baby meer dan welkom hoor maar was toch een serieuze verrassing!

Share This Page