10 oktober 2012 laatste keer proberen, 23 oktober positieve test En de rest is privé (Weet het nog wel precies )
Jup dankzij fertilityfriend. Vooral toen ik zwanger werd van mijn dochter*, toen was er maar 1 keer die bij mijn eisprong in de buurt kwam. 18 maart 2009, 17 mei 2011 en 12 maart 2012
Hier ivm MMM ook datum en tijdstip bekend. Vond het allemaal erg spannend omdat het de eerste IUI was die we kregen, maar niet echt het gevoel dat het meteen goed zou gaan. Gelukkig toch super gegaan en nu zwanger
3/4 november 2012. Mijn lichaam laat me precies weten wanneer ik een eisprong heb(kan ik zien aan mijn afscheiding) Welk standje weet ik niet meer maar wel dat het ''heet'' was (dankzij vijftig tinten)
Echt geen idee. Had het zwanger worden even losgelaten en toen was het raak. Ergens half november 2010, maar weet er niks meer van, hihi.
De eerste; geen idee. Kwam er ook pas met 7 weken achter. Tweede weet ik precies. Het was net een uurtje geleden toen ik mn ei voelde springen. Zei nog tegen me man; als deze niet raak is weet k het ook niet meer. Volgende dag werd ik ook echt wakker met het idee van; zo dat was het dan, nu ben k zwanger. Het was de enige seks die we in de buurt van mn ei gehad hadden en daarna ook geen seks meer gehad op de vruchtbare dagen. En het was inderdaad raak. De derde weet ik ook vrij zeker want toen waren we echt gericht aan het klussen met uitgerekende dagen en ik kan het altijd voelen als mn ei springt.