Goede morgen dames !!! Ik had even een vraagje ik vergeet het namelijk elke keer te vragen aan de k of de gynecoloog wuhahahahaha... Ik heb best aak rechts onderin mijn buik een gelijk matig ritme in (deuntjes , tikjes ). Nu dacht ik in het begin djati's lek hij kan in een ritme mij stompjes geven want ons kindje ligt namelijk altijd op zijn kop ze kunnen ook altijd zijn hartje horen aan de rechterkant en dan onder de navel streek richting mijn ondergoed . Nu dacht ik net van Hey hij doet het weer en dacht van zou hij misschien niet gewoon de hik hebben ? Voel je dat dan zo goed mensen kunnen het namelijk ook aan de buitenkant voelen...
Ja dat zou best kunnen. Ik heb dat ook regelmatig en het is wel echt iets wat bij de aantal weken van je zwangerschap hoort. Het voelt alsof er iemand vrij snel tegen de binnenkant van je buik tikt. Leuk is dat he! Ik moet er soms zelf ook van hikken
ja hoor kan heel goed Had het hier dagelijks is eigenlijk grappig en een goed teken ook dat betekend dat hij slikken kan zij mijn vk! liefs paula
Ik heb het ook meerdere keren bemerkt, ik dacht ook eerst dat ze heel vaak achter elkaar met dr handjes aan het tikken was, maar ik weet nu vrij zeker dat het de hik is. Het zit ook precies daar waar de bovenkant van haar ruggetje is, dus dat komt dan elke keer omhoog bij elk hikje Bij mij is het wel ritmisch, maar geen perfect ritme, er zitten tijdsverschillen tussen de tikjes. Maar ja, dat heb ik zelf ook als ik de hik heb
Dat zal idd de hik zijn. Rond deze termijn gaan ze echt veel vruchtwater drinken en tja, dan drinken ze soms wel eens teveel. Hier heeft de kleine wel een paar keer de hik per dag, 'k vind het wel schattig. Na de geboorte hebben ze bij mij trouwens bijna nooit de hik meer gekregen, zeker niet de 1e paar weken.
ja dat is de hik, ik vind het geweldig dat mijn buik ritmies beweegd, de 2 jongens vinden dit heel gek haha