Weten jullie waa&wanneer je kindje is verwekt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NooNoo, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Op mijn verjaardag :D

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier is de kleine gemaakt op onze vakantie in frankrijk in de stacaravan waar ook mijn schoonzus en haar man sliepen. haha.. ze vonden al dat de caravan soms zo schommelde hihi, schaam schaam.

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ja weet ongeveer wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden, de dagen van de positieve ovutesten ;)

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ja rond 20 juli 2009 in ons huis :p hahah

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij weten het ook precies :) Met mijn dochter wist ik het ook precies :)

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haha tijdens een familieweekend met mijn schoonouders in de kamer naast ons:)

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    mijn zoontje wist ik het precies want ik temp. En nu bij deze weer maandag gedaan en woensdag avond was mijn eisprong. En het was gewoon knus thuis ha ha.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Op 19 januari, iets voor 1200 'smiddags. In een klein kamertje in het ziekenhuis, en in bijzijn van de gynaecoloog :D

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Liesben; mijn 1e reactie: :$.. Maar nu lees ik je onderschrift, gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ik weet het precies... Op een maandagavond nadat ik 's morgens de echo had gehad, het eitje groot genoeg was en de Pregnyl geprikt mocht worden. :p
    Op dinsdag 8 juni was de eisprong. ;)

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Thuis in ons eigen bed, nog na genietend van een heerlijk relaxed weekendje concert at sea! :)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij onze oudste twee weten wij niet welke keer het geweest is, maar wel dat het gewoon thuis was :p!
    Bij de jongste weten we precies welke keer het was en waar het was, dat was namelijk op vakantie :D!

Liefs Hanneke.

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #33 Lisszy, 20 feb 2011
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
    Hahaha, grappig topic!

Onze oudste is verwekt via IUI dus ik weet precies, datum (30/11/08), tijd (15u) en plaats (2e kamertje van rechts afd gyn.) en door gyn Nienke. ;)

Bij onze tweede denk ik het ook te weten, tijdens het middagslaapje van onze dochter! :D En het moest heel stil want we wouden haar niet wekken! Datum enzo weet ik echt niet meer.
    Maar dit was in ieder geval een complete maar hele gewenste verrassing!

14. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    de eerste bij mijn schoonmoeder op de logeerkamer, de 2de in Brazilie en de 3de weet ik niet meer. Helaas wel allemaal op een miskraam uitgelopen maar nu ik er over nadenk, toch wel bijzonder dat het steeds ergens anders was dan thuis.

Hmmm, toch maar vaker buiten de deur doen dus :D

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik weet het ook precies. Op 28 mei is het gebeurd. Ik was net gestopt met de pil, niet omdat ik zwanger wilde worden, maar omdat ik last had van de hormonen. We hadden 1 keer onbeschermde sex en de volgende dag heb ik een morningafter pil geslikt. Maar blijkbaar wilde dit kindje toch erg graag bij ons komen, want ben hartstikke zwanger.

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja van alle drie precies waar en wanneer :)

17. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Wat grappig om te lezen :)

Van de eerste weet ik het niet precies, ergens half feb 2009. En deze zwangerschap 3 feb 2011. Een week eerder uitgerekend dan bij de eerste! Dus precies in dezelfde periode zwanger :) hopelijk blijft deze frummel wat langer zitten!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    leuker valentijnscadeau kan niet, maakt de dag echt speciaal:D

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik kwam zwanger terug uit Thailand, Uk is verwerkt in Bangkok of op Chang Mai, in die periode is ei geweest.

20. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijne is op mijn verjaardag en zei de dag erna al ik denk dat ik zwanger ben en niemand geloofde me zelfs de huisarts niet toen ik ongelooflijke buikpijn had en pijn in mijn borsten... pas na maanden een positieve test hahaha

Deel Deze Pagina