Ieeew, hahaha... als ik een ding niet opwindend vind zijn het wel openbaar tioletten! Wel grappig trouwens, een echte lust baby..
ik wist trouwens ook echt niet wanneer ik mijn eisprong had..ik voelde die nooit? ik was daarvoor ook wel al 8 jaar aan de pil..ik merkte wel dat ik heel veel zin had zegmaar hahaha..
Jep, was namelijk de week geweest na het overlijden van mijn overgrootoma.. Hele roerige week natuurlijk, maar één keer geklust en niet eens heel dichtbij m'n eisprong, dus was ervan overtuigd dat het die maand niet raak kon zijn. Tot de positieve test Dag dat ukkie verwekt is, moet dus donderdagavond 1 juli geweest zijn
Hihi, dit is niet de eerste keer dat ik dit hier lees, en ik zie dat jij ook een meid krijgt? Klinkt ook logisch, want er wordt toch gezegd dat de vrouwelijke zaadcellen weliswaar trager zijn dan de mannelijke, maar langer kunnen "overleven" in de baarmoeder???? Ik weer helemaal happy als ik zulke berichtjes lees, haha. Zelf nl. ook, bij mijn weten, al een dag of 5 voor mijn ei geklust; daarom denk ik ook dat wij een meid krijgen. Maar de papa's snakken natuurlijk naar een zoontje. Ach, een echte voorkeur is het niet; mijn voorkeur gaat uit naar een gezond kindje, met of zonder piemeltje
Onze uk is gemaakt met een enorme,schaamteloze,totaal niet babymaak, maar lust sexpartij, in het bos op de motorkap op 17 juli 2010.
Leuk om dit te lezen!! Ik weet het helaas niet omdat we het twee weken om de dag moesten klussen i.v.m. slikken van Clomid.. haha en het is gelukt, maar hoe en wanneer.. Zeg ook weleens voor de grap tegen mijn man, ik weet zeker dat het van jou is want hoe heb ik anders met zoveel seks met jou, nog tijd voor een ander kunnen hebben ..
Haha, grappig topic! Onze kleine vent is verwekt in het laatste weekend van augustus, er was toen een feest in mijn oude woonplaats. We "sliepen" toen bij mijn ouders, in mijn oude bed !
yep, ik weet nog precies wanneer ik zwanger ben geraakt van spruit nummer 2 in ieder geval. Dit komt omdat we het deden en ik toen tegen mijn man zei "of zullen we nog even wachten?", toen zei die "ja, wat wil je nou" ik zei "nou doe maar". haha. Het was redelijk ver voor de eisprong en ik weet zeker dat ik toen zwanger ben geraakt. Tot onze grote vreugde hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan.
Onze dochter is verwekt op woensdag 09-09-09. Man was al weken van maandag tot donderdag van huis. Hij kwam die week op woensdag thuis omdat zijn collega donderdag moest afrijden voor zijn motorrijbewijs. Ik had werkelijk geen idee dat ik mijn, sowieso een, eisprong had (PCOS) Twee weken later, een dag voor een bezoek aan de gyn, een positieve test! Compleet overdonderd want het was ons zo gezegd dat de kans nihil was! Wat trouwens wel grappig is, is dat mijn schoonzusje 's morgens op 09-09-09 is bevallen van ons nichtje. We mochten blijkbaar niet samen zwanger zijn.
onze dochter is op Curacao verwekt... was nog een gratis reis ook. Had bij radio 538 5000,00 gewonnen en het zat niet mee met de kinderwens duurde 3 jaar en ook nog paar keer mis. Dus we hadden zoiets van met dat geld gaan we op vakantie... even weg. En daar is onze prachtige dochter verwekt
Deze spruit is verwekt rond 12 oktober. Laat me vader dan jarig zijn whaha. Niet dat we het daarom gedaan hebben hoor. Was meer een toevalstreffer hihi. Dinand is verwekt toen we 3 jaar een relatie hadden. Op de dag af hihi. Was overigens ook een leuke verrassing hoor.
Zo Alain jullie verhalen hoor moet ik ook maar eens op vakantie. Wie heeft een tip voor welk land En onze eerste zwangerschap was tijdens de verbouwing/ verhuizing van ons. Dit is helaas een miskraam geworden
Deze kleine is net al onze dochter in januari 2009 verwekt in een schaaltje van het labaratorium in Amsterdam hahahahaha Niet romantiesch maar wel bijzonder dat mijn 2kindje op de zelfde dag verwekt zij