hahahaha! Geweldig allemaal. Bij mij naar een avondje pronkzitting van de carnaval dus ik met veel wijn en hij met veel bier op. Aangezien dat dat de enige keer is dat we het zonder goede vb middelen hebben gedaan kan het niet anders. Drank... hahaha! niet gepland, zeer gewenst...
gewoon lekker in ons eigen bedje op een woensdag...meteen na de sex was het eerste wat ik dacht "yessssssss deze is raak" en die was idd raak Die ronde was ik er niet zo mee bezig en hebben we niet veel seks gehad...maar 2 dagen voor mn ei kreeg ik toch ineens heel sterk de behoefte een poging raak schieten te doen
Ja, toen we het niet zouden doen omdat er bezoek was (maar het bezoek sliep wel in een andere kamer hoor), wat ermee eindigde dat we een nieuw standje gingen uitproberen, waarna ik dacht: wat een rotstandje want nu heb ik buikpijn, maar die buikpijn hoorde gewoon bij de zwangerschap.
Ja toen schoonzusjes waren logeren.... bevestigt omdat ik 2 dagen later een echo had en toen bleek ik net mijn eisprong te hebben gehad..... (bevruchtig was toen nog niet te zien)
Mijn dochter in Gran Canaria op vakantie mijn zoon tijdens een lang weekend Amsterdam en deze kleine jongen gewoon thuis
Eigenlijk geen idee ik had zondag of maandag mijn ei maar zaterdag op zondag geen seks gehad waren veel te moe... Zondag op maandag geen seks gehad lagen bij vrienden op de zolder en het kraakte allemaal veel te erg en om 05.00 ging de wekker en gingen we op vakantie naar Zuid Frankrijk. Maandag op dinsdag sliepen we in een B&B in Frankrijk en lagen we in een familie kamer met zijn 5en (vriend,vriendin,dochtertje en wij) Die week ook amper seks gehad denk aan een gehorige stacaravan met hele kleine slaapkamertjes En 15 september zijn we de terugreis gaan maken en toen was ik al vaag misselijk de volgende dag ook en 17 september smorgens getempt 37.1 en gelijk een cb digitaal gehaald toen ik boodschappen ging doen ZWANGER 1-2 weken
Als het raak zou zijn, zal het gewoon in ons eigen bedje zijn, niet zoveel behoefte aan gekke plekken op het moment Ben eerder zwanger geweest, liep helaas mis. Toen was de verwekking op de dag dat we 2 jaar samen waren.
Waar: Slaapkamer/op bed Wanneer :12 augustus 2010, precies een jaar na mijn vaders overlijden, en na de pregnylspuit. Een moetje dus. 15 Mnd erover gedaan, waarvan 7mnd MMM, 3 rondes clomid, en 1 keer menopurinjecties/pregnyl.
Wij waren pas verhuisd en nog aan het klussen. We hebben een aantal kamers in gewijd. Dus het was thuis, maar welke kamer