mijn buren

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    heb een tijdje geleden al een topic geopend hierover. dat ik zo ruzie en nou ja laten we zeggen geen leuk contact heb met mijn buurman.

Die dingen uithaalt als
    stront van een hond aan de deurklink van de auto
    Vuist midden op het raam slaan hier voor.
    En nu vanmorgen het uiterste!! krassen op de auto van ons gezet.
    Bonken op de muren als mijn kinderen ook maar 1 blokje op de grond laten vallen of maar ook 1 minuutje huilt overdag..
    En gewoon uit het niets op de muren slaan..
    wij hebben overlast van hun geschreeuwt , slaan met de deuren en ruzie met elkaar. ( zo erg dat twee huizen verderop aan ons vroegen of het van ons kwam, waarop wij antwoorden dat hun dat waren)

We hebben hun een paar keer al gevraagt of dat kan stoppen.
    Of wij iets kunnen veranderen. En ja of hij wel lekker bij zijn hoofd is met slaan op het raam. en mijn kinderen daarmee en mij bang maken doordat het zo uit het niets was terwijl ik net op de bank zat met de kleine meid van mij.

Nu vandaag was dus de druppel krassen op de auto...

Naar de andere buren geweest (5 stuks, alweer) of hun hier ook last van hadden. of hun iets gezien of gehoort hebben. Maar hun werken allemaal dus niets gezien of gehoort.
    dus ik aangifte gedaan van vernieling van onze auto zonder bekende dader.

eerst gebelt met de politie, die waren binnen 10 minuten hier om de aangifte op te nemen en kijken waar de schade zit op de auto ( toppie van politie zo snel ) en nu komt waarschijnlijk morgen de wijkagent nog even langs voor onze buurman een praatje te maken. aangezien dit nu zo lang loopt en gewoon om niks gaat. en het word steeds erger.

nu zeggen jullie waarschijnlijk heb je hem gezien met het maken van de schade en de honden poep aan de auto smeren. nee.. maar ik weet het 99 % dat hij het is. het is sinds dat hun hier wonen, alleen onze auto, waar de auto ook staat ALTIJD de onze. terwijl er nieuwere en mooiere auto's staan als wat wij hebben. en de rest allemaal hoog bejaard is of in de 50 jaar waar wij heel goed contact mee hebben. zelfs de politie had al gezegt dat het ZEER waarschijnlijk is dat hij de dader is maar het niet aan te tonen is.

Nu denken wij dat de buurman al bekent is bij de politie en al eens uit huis is gezet door zoiets aangezien zijn vriendin al zoiets liet vallen van ik wil niet weer ruzie hebben en verhuizen. en dat daarom ook de politie zo snel hier heen was gekomen. :$ met een busje !

maar ja meiden dit wilde ik eventjes kwijt want anders ik word gek echt waar ik moest het even kwijt . dat nu eindelijk de politie hier is geweest en morgen wijkagent langs gaat komen en daar ook eventjes een praatje gaat maken. nu hopen dat hij ook open gaat doen aangezien hij ook zo ene is dat je weet hij is thuis je hoort hem maar vervolgens gaat hij gewoon achter de deur wachten tot je weg ben...

Woessaaahhh sorry ..

;) moest ik even kwijt.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    he bah...dat klinkt niet gezellig! sterkte en succes morgen!

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

kijk of je een cam met bewegingsmelder aan kan sluiten op je comp en die op de auto richten. dat ie opneemt als er iets gebeurt. Dan krijg je in elk geval bewijs. Sterkte me je buurman, wat ontzettend vervelend zeg!

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

he bah! wat een rotsituatie en het ergste is dat je buurman waarschijnijk ook precies weet wanneer hij alles moet doen, omdat jullie hem niet overtuigd kunnen aanwijzen! hopelijk kan de politie jullie goed helpen!!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zou een camera plaatsen gericht op de auto.... je moet bewijs zien te krijgen!

wat vervelend zeg! wat een gestoorde...zo woon je ook niet fijn!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bah bah, wat een nare situatie. Ik wens je veel sterkte.

Een camera plaatsen mag trouwens niet... Moet je maar even goed navragen aan de wijkagent. Heeft met privacy en de openbare weg te maken...

Nou ja, het zou voor jezelf wel handig zijn, want dan heb je het eindelijk zelf eens gezien.

Heb je enig idee wat de aanleiding is?
    Hoe is de buurvrouw zelf dan? Kun je daar makkelijker mee praten?
    Kun je anders niet een brief sturen, met daarin dat de situatie voor jullie beiden niet leuk is, en dat je graag samen een oplossing wil zoeken, zodat iedereen fijn kan leven?

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou zoiets heel anders laten oplossen, want wachten tot het volgende wat hij uithaalt schiet ook niet op... vaak komen ze er dan ook nog makkelijk vanaf... mijn man zou die vent goed hebben aangepakt bij de deur! wat een rotsituatie en wat erg wat die idioot doet!

ik zou zeggen, trommel wat mannen uit je familie op en aanpakken die gast...

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik denk niet dat dit de juiste manier is ;)

sluit me aan bij het advies van LadyXochi probeer samen tot een oplossing te komen en vraag duidelijkheid wat er hem dwars zit en probeer daar dan samen aan te werken..

sterkte!!

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vroeg me af of jullie en je buren dus ook huren?
    zoja dan zou ik zeker maar eens gaan bellen met de woning bouw aangezien hun dus mischien al eerder problemen hebben veroorzaakt zoals je schrijft, dan zijn ook hun op de hoogte van de probemen en wie weet kunnen ze wel iets doen als die buren al eerder voor problemen hebben gezorgt

succes ermee!

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat kan wel zo zijn maar ik zou mij en mijn gezin niet bang laten maken en dat door laten gaan.. soms moet je eens je tanden laten zien voordat iemand ophoud.... en op de politie kan je lang wachten want die doen pas wat nadat ze bewijs zwart op wit hebben...... evenals een woningbouw.... ze staat niet sterk aangezien andere buren er geen last van hebben.... dus ik zou het wel geweten hebben... zou pislink zijn als iemand mijn gezin bang maakt:x

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Precies..

FF lekker imponeren.. Je hoeft die gast niet aan te raken, maar wel even op de juiste toon laten weten dat het nu afgelopen-klaar-basta moet zijn.

Hier ook een enorm irritante onderbuurman gehad, helaas is mijn man weinig thuis en werkte destijds nog veel nachtdiensten en werd helemaal gestoord dat die gast tot diep in de nacht muziek liep te draaien en te schreeuwen terwijl ik al tig keer aan de deur was geweest. Hij vond dat hij van muziek mocht genieten ;).

Anyway, mijn man is na een aantal waarschuwingen wat mensen op gaan trommelen en is daar weer aan de deur gegaan..
    Geniet nu al 2 jaar van mijn stilte :D

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

cam plaatsen mag wel als je ergens aangeeft dat er een cam gericht staat. Dus als je een stikker daarvan ergens in een hoekje neerzet mag het. grijs gebied;). Heb jaren geklooi gehad hierom en de politie kon niets doen:( (woon nu gelukkig ergens anders)

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

zo zie je maar dat het effect heeft!
    zou mijn man ook gedaan hebben.....

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dus meteen agressie terug i.p.v. proberen te praten?
    Ben je dan niet net zo erg bezig?

16. nonnie26

oh ho even was geen aanval ;)
    ook ik zou pislink zijn maar had toch echt al eerder een gesprek aangegaan en tot een oplossing proberen te komen met zijn allen even rondom de tafel zeg maar, maar dat ben ik ;)

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    praten? Volgens mij speelt dit verhaal al heel lang hoor!

18. nonnie26

ja idd, in mijn ogen word het dan alleen maar van kwaad tot erger!!

19. nonnie26

@umm, ik quote mezelf even:

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja maar daarom, ze hebben toch al weleens met die kerel gesproken volgens mij? Hij heeft toch zelfs een keer zijn excuses aangeboden.

Deel Deze Pagina